هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می گیریم

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی چیپس کامل مشهد با اشاره به شرایط بد تیمش در فاز دفاعی گفت: متاسفانه در هر بازی گل های زیادی دریافت می کنیم اما هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می گیریم.

هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می گیریم

محسن جنگی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد شکست پنج بر 2 تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی را بد شروع کردیم و بد ادامه دادیم. گل های ساده ای دریافت کردیم و روی 2 اشتباه فردی در نیمه نخست از حریف عقب افتادیم. در نیمه نخست با فشاری که ایجاد کردیم، 2 گل از سه گل دریافتی را جبران کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان به لحاظ بدنی کم آوردند. محسن باغشنی مصدوم شد و شکل تیمی نیز به هم خورد. لحظاتی از تاکتیک پاورپلی استفاده کردیم که باز هم نتیجه نداد و یک گل دیگر هم در این مدت دریافت کردیم. به تیم سپاهان بابت بررسی خوب چیپس کامل تبریک می گویم. به خوبی روی نقاظ ضعف چیپس کامل کار نموده بودند و در نهایت پیروز این ملاقات شدند.

سرمربی چیپس کامل مشهد توضیح داد: استفاده از تاکتیک پاورپلی اشتباه بود و این اشتباه را می پذیرم. البته استفاده از پاورپلی ریسک است و باید آن را پذیرفت. شاید در پاورپلی گل می زدیم و شرایط تیم تغییر می کرد. از این بازی درس گرفتیم و باید تمرین نموده و در پنج هفته انتهایی لیگ این نتایج را جبران کنیم.

جنگی در مورد ضعف تیمش در فاز دفاعی مطرح کرد: در پست هایی مصدوم می دهیم که روی فاز دفاعی ما تاثیر می گذارد. در نیم فصل نخست گلر خود را از دست دادیم و در حال حاضر هم بازیکنان خط عقب خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم و از ابتدا هم در پی ثبات بوده ایم. البته شرایط تیم هم نباید به گونه ای باشد که در هر بازی گل های زیادی دریافت کنیم و در لیگ ضعیف ترین آمار را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2075

به "هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید