هتل پاتایا سی ویو (4 ستاره)

به گزارش مجله خبری تیرول، هتل پاتایا سی ویو

پاتایا کی از شهرهای مهم توریستی تایلند است و سالانه پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است و از این رو از نظر امکانت تفریحی و رفاهی، مخصوصا هتل ها، بسیار مجهز است.هتل های شهر پاتایا هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصربه فرد خود را دارند که برای مقاصد مختلف، مناسب اند. هتل پاتایا سی ویو، یکی از هتل های مجهز و یا امکانات بالای شهر پاتایا است. با خبرنگاران درادامه همراه باشید تا برای شما از ویژگی های این هتل 4 ستاره به اختصار بگوییم.

هتل پاتایا سی ویو (4 ستاره)

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

پاتایا

شهر ساحلی کوچکی است که در کشور تایلند، در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار گرفته است و در فاصله 165 کیلومتری در جنوب شرقی شهر بانکوک واقع شده است. سالانه چیزی در حدود 6 میلیون نفر در سال پذیرای توریست خارجی است و یکی از مناطق مهم کشور تایلند به حساب می آید. تاپایا به عنوان شهری که در شب زندگی می نماید، معروف شده است. مراکز تفریحی و خرید در این شهر بسیار زیاد است و از نظر دارا بودن مراکز تفریحی بسیار غنی است. ما در خبرنگاران به شما چند جاذبه شهر پاتایا را نیز معرفی می کنیم که هنگامی که به پاتایا سفر کردید اطلاعات کاملی از این شهر هم نیز، داشته باشید. یکی از خیابان های معروف پاتایا بین گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، خیابان واکینگ استریت نام دارد از دیگر مراکز تفریحی این شهر، جزیره مرجانی پای است.

ویژگی های هتل پاتایا سی ویو(Sea View)

یکی از مجهز ترین هتل های شهر پاتایا، هتل سی ویو است و در بین انتخاب های مسافرینی که قبلا هم به پاتایا سفر نموده اند، مجددا برای اقامت دوباره این شهر را انتخاب می نمایند. این هتل از 31 ماه مه سال 2013 افتتاح شد. هتل سی ویو دارای استخر ها و اتاق های مجهز است و از امکانات مدرنی بهره می برد که در ادامه در خبرنگاران، کاملا به آن ها می پردازیم. این هتل با ساحل پاتایا،100 متر فاصله دارد و فاصه هتل تا ساحل تنها 32 دقیقه است. این فاصله کم، مزیتی است برای کسانی که برای تفریح آمده اند و نزدیکی به دریا یکی از الویت هایشان است، بسیار حائز اهمیت است و یک ویژگی کاملا معین نماینده و مثبت تلقی می شود.

هتل سی ویو، مجموعا 55 اتاق دارد که به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. اتاق های این هتل به توضیح این تفکیک است؛ اتاق سوپریور با چشم انداز شهر، سوئیت 1 خوابه با چشم انداز دریا می باشد. در تمامی اتاق ها و مکان های عمومی استفاده از سیستم اینترنتی wi-fi، برای مسافرین و افراد حاضر در هتل وجود دارد. پارکینگ های هتل نیز رایگان است و حتی مهمانانی که در هتل هم اقامت ندارند و برای ساعاتی داخل هتل هستند، کاملا در دسترس است. خیابان معروف شهر پاتایا به نام خیابن واکینگ استریت، تنها 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین با مرکز خرید سنترال سنتر، یکی ازمرکز خریدهای اصلی پاتایا، 550 متر فاصله دارد. تمامی اتاق های این هتل دارای صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، تلویزیون کابلی و دیجیتال، و تراس مجهز به تخت های حمام آفتاب می باشد.

در اتاق برای رفاه حال مسافرین، میزی مخصوص تعبیه شده که بر روی آن امکاناتی چون قهوه جوش و چایی ساز و مواد مصرفی خوراکی که به همراه این ها استفاده می شود، تعبیه شده است. اتاق های این هتل دارای حمام مجهز شخصی می باشند که امکانات درون آن بسیار کامل است و هرگونه وسایل بهداشتی داخل آن، حتی حوله نیز رایگان است. در این هتل خدمه و پرسنل به صورت 24 ساعته با مسافران در ارتباط اند و به آن ها خدمات ارائه می دهند. یکی دیگر از خدماتی که در این هتل توسط کارکنان این هتل به مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت می نمایند، ارائه می دهند این است که هر اطلاعات و سیستم رفاهی که مسافران لازم داشته باشند در اختیار آنان قرار می دهند. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می شود و بسیار برای افرادی که در این هتل اقامت می نمایند مهم است، خدمات اسپا، ماساژ و ریلکسی است که داخل هتل ارائه می شود. به جهت فاصله کمی که این هتل با ساحل پاتایا دارد، علاوه بر رستوران هایی که درداخل خود محوطه هتل است، رستوران هایی که متعلق به هتل است و در کنار ساحل قرار دارند نیز، وجود دارد که انواع غذاهای تایلندی و دریایی و بین المللی در این رستوران ها، پخته و سرو می شود. زمان صبحانه در این هتل از ساعت 6تا 10 صبح است و با نان های دانمارکی و تست و انواع سالاد تازه، و تخم مرغ های آماده شده مخصوص توسط سرآشپز و یک فنجان چای یا قهوه و سبد میوه مخصوص تایلندی، به پذیرایی از شما می پردازند.

فاصله بین ساحل پاتایا تا رستوران ها تنها 3 دقیقه است. هتل سی ویو، یکی از هتل های مورد علاقه زوج هایی است که در این هتل اقامت نموده اند و در نظرسنجی های معتبر، میزان محبوبیت این هتل، 8 از 10 شده است. از دیگر ویژگی های این هتل این است که خدمه و پرسنل این هتل علاوه بر زبان تایلندی، به زبان انگلیسی نیز مسلط اند و از این نظر با مسافران و اقامت نمایندگان، بهتر می توانند ارتباط برقرار نمایند. رستوران ها و کافه های این هتل از صبح تا آخرین ساعات شب، در حال ارائه خدمات به مسافران این هتل می باشند که در آن ها موسیقی زنده و نوشیدنی ها و غذاهای محلی نیز سرو می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، باشگاه بدنسازی، مجموعه استخرهای شنای روبسته و روباز می باشد. از نظر حمل و نقل در داخل هتل، برای حمل و نقل در داخل شهر نیز دفاتری وجود دارد اما برای این که در شهر راحت تر رفت و آمد کنید، بیرون از هتل، مغازه های اجاره موتور سکلت نیز وجود دارد و شما می توانید از گشت و گذار در شهر با موتور، لذت ببرید. فاصله هتل پاتایا سی ویو، تا مرکز شهر حدودا 3 کلیکتر است و تا فرودگاه بین المللی نز 120 کیلومتر فاصله دارد.

منبع:pattayaseaviewhotel.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 337

به "هتل پاتایا سی ویو (4 ستاره)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پاتایا سی ویو (4 ستاره)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید