تور استانبول ارزان: هتل آوانتگارد استانبول

به گزارش مجله خبری تیرول، اقامتی فراموش نشدنی در هتل آوانتگارد استانبول

خبرنگاران به شما تور استانبول را پیشنهاد می دهد و برای این پیشنهاد هم علت خوبی دارد. وقتی می خواهید برای سفر جایی را انتخاب کنید، عوامل زیادی می تواند تاثیر گذار باشد، از قیمت گرفته تا مسافت و مدت زمان سفر. ولی در این میان، یکی از اصلی ترین و پر اهمیت ترین موارد، جاذبه های شهر مقصد است که باید آنقدر قابل قبول باشد تا بتواند شما را مجاب کند که برای آن هزینه کنید. استانبول دقیقا این شرایط را دارد، کلانشهر استانبول در سال 2010، به عنوان مرکز فرهنگی اروپا انتخاب شده است . هتل های استانبول به علت تنوع و تعدد بسیار ، انتخاب های زیادی برای رزرو هتل پیش رویتان می گذارد که یکی از پیروز ترین آنها در جلب رضایت مشتری، هتل آنتگارد بوده است. در ادامه راجع به این هتل، اطلاعات بیشتری بدست می آوریم:

تور استانبول ارزان: هتل آوانتگارد استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

هتل آوانتگارد، هتلی 4 ستاره و در قلب شهر استانبول در میدان تکسیم قرار گرفته است و یکی از هتل های زنجیره ای و لوکس این شهر محسوب می گردد. از نظر ظاهری باید گفت که این هتل، بنایی مدرن است که درست در چند قدمی میدان تکسیم قرار گرفته است و دکوراسیون لوکس و باشکوه آن در همان نگاه اول، جلب توجه می نماید. یکی از خوبی های این هتل، دسترسی خوب و راحت آن به جاذبه های گردشگری استانبول و منطقه ها مختلف تجاری شهر است و علاوه برآن، نزدیک بودن به استگاه مترو هم یکی دیگر از نقاط قوت هتل آوانتگارد محسوب می گردد.

اطلاعات بیشتر از هتل آوانتگارد

هتل چهار ستاره آوانتگارد، دارای 124 اتاق است که از این 124 تا، 10 تای آن اتاق دلوکس، 98 تا اکونومی، 10 تا خانوادگی و 6 تای آنها هم گرند دلوکس است. تمامی اتاق ها،به وسایل شیک و زیبا دکور شده اند و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، قهوه جوش و چای ساز و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق های هتل، پنجره ای دلباز و بزرگ رو به بیرون دارند، که باعث می گردد علاوه بر دلنشین تر شدن، بزرگ تر هم به نظر برسد.

هتل آوانتگارد دارای رستورانی است که در آن انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می گردد و هر شخصی می تواند متناسب با ذائقه خود به راحتی از بین منوی آن انتخاب کند. از دیگر امکانات خوب این هتل می توان به روم سرویس 24 ساعته، امکان سرو صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم تهویه، حمام با لوازم بهداشتی و سشوار و صندوق امانات اشاره نمود. در بخش پایینی هتل هم استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و آرایشگاه وجود دارد.

برای صرف یک قهوه ترک خوش طعم در یک بعدازظهر دل انگیز هم می توانید سری به کافی شاپ هتل بزنید.

کارکنان این هتل بسیار آرام و مودب هستند و با ارائه سرویس مناسب و خوب توانسته اند نظر گردشگران زیادی را به خود جلب نمایند. شاید تنها عیب آن را بتوان تسلط ناکافی خدمه به زبان انگلیسی دانست.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2008

به "تور استانبول ارزان: هتل آوانتگارد استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: هتل آوانتگارد استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید