بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان

به گزارش مجله خبری تیرول، اگر به بخش خرید و یا رزرو بلیط هواپیما بروید و مقصد خود را روی پروازهای خارجی تنظیم کنید مشاهده خواهید کرد که بلیط هواپیما استانبول از سایر بلیط ها بسیار ارزان تر است.

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، میخواهید به سفر بروید اما فکر میکنید از پس هزینه های مربوط به سفر برنمی ایید؟ به دنبال بلیط هواپیما خارجی میگردید؟ با خرید بلیط ارزان هواپیما شاد میشوید؟ به شما خرید بلیط هواپیما استانبول را پیشنهاد میکینم.

چرا استانبول:

شاید برایتان سوال شده باشد که از بین این همه شهر و کشور خارجی چرا باید بلیط هواپیما استانبول را به شما پیشنهاد کنیم. در این مقاله میخواهیم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم پس همراه ما باشید.

بلیط ارزان هواپیما؛ استانبول:

اگر به بخش خرید و یا رزرو بلیط هواپیما بروید و مقصد خود را روی پروازهای خارجی تنظیم کنید مشاهده خواهید کرد که بلیط هواپیما استانبول از سایر بلیط ها بسیار ارزان تر است.

این امر به ان دلیل است که استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است و از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران بسیار نزدیک است. شاید بگویید کشورهای همسایه دیگری نیز وجود دارند چرا استانبول؟

باید بگوییم که استانبول به دلیل این که از جاذبه های گردشگری فراوانی بهره مند است و تفریحات بسیاری در دل خود دارد موجب شده تا افراد زیادی به این شهر علاقه مند شوند.

به همین دلیل امار سفر به این شهر بالا رفته و آژانس های هواپیمایی زیادی برای این شهر تور برگزار میکنند لذا با به وجود امدن رقابتی بر سر این شهر بلیط هواپیما استانبول ارزان تر میشود تا مشتریان بیشتری جذب شوند.

دلیل دیگری که این شهر را پر رفت و امد و در نهایت بلیط هواپیما استانبول را ارزان نموده است این است که هتل ها و مراکز تفریحی و تاریخی این شهر هزینه کمی را برایتان موجب خواهند شد.

میتوانید به راحتی در استانبول هتل های ارزان تر پیدا کنید و یا غذای خود را در رستوران های ارزان محلی میل کنید و بسیاری از هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

با این حال مقدار مناسبی پول همراه خود داشته باشید چرا که نمیتوانید از زرق و برق فروشگاه ها و بازارهای استانبول بگریزید حتی شما آقایان محترم حالا که متقاعد شده اید تا به استانبول سفر کنید بهتر است تا با این شهر تاریخی و زیبا بیشتر اشنا شوید. در ادامه مقاله شما را با استانبول و امکانات تفریحی ان بیشتر اشنا میکنیم.

استانبول:

شهر استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که روزگاری پایتخت این کشور به شمار میرفت. این شهر که در دوران مختلف امپراطوران عثمانی از اهمیت بالایی برخوردار بود امروزه حافظ بناهای تاریخی ایشان است.

این بناها که هر کدام از معماری و زیبایی منحصر به فردی بهره میبرند به یکدیگر بسیار نزدیک هستند و همین امر بازدید از ان ها را بسیار اسان میکند.

میدان سلطان احمد، ایاصوفیه، کاخ توپقاپی، مسجد ابی، تنگه بسفر و بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر در کنار یکدیگر قرار دارند و حتی با پیاده روی میتوانید به هر کدام دسترسی داشته باشید.

سعی کنید حتما از کاخ توپقاپی دیدن کنید. این کاخ که مربوط به امپراطوران بزرگ عثمانی هم چون سلطان سلیمان بوده است به خوبی نگهداری شده و بسیار زیبا است.

در این کاخ میتوانید نوشیدنی مخصوص امپراطوران عثمانی را نیز بنوشید و از بالکن این کاخ به منظره زیبای تنگه بسفر خیره شوید.

اگر زمان اندکی دارید و نمیتوانید از همه این جاذبه ها دیدن کنید پیشنهاد میکنیم سواری بر روی تنگه بسفر را انتخاب کنید چرا که علاوه بر تماشای تنگه بسفر میتوانید نمایی زیبا از تمام این بناها داشته باشید.

برای دسترسی به مراکز خرید لوکس این شهر میتوانید به میدان تقسیم بروید. در این میدان هتل های فراوانی نیز وجود دارند اما هزینه این هتل ها بالاتر از سایر هتل های شهر است چرا که در مرکز شهر قرار دارند.

قیمت ها در استانبول بیسار شبیه به ایران است و واحد پول این کشور با ایران ان چنان تفاوتی ندارد لذا فضای غریبی را حس نخواهید کرد.

هم چنین مردم این شهر فرهنگی بسیار شبیه به فرهنگ ایرانیان دارند و بسیاری از ایشان مسلمان هستند چه شیعه چه سنی.

از جاذبه های دیگر این شهر خوراکی های خوشمزه ان است. پیشنهاد میکنیم به جای رفتن به رستوران های مجلل و گران قیمت این شهر به رستوران های کوچک تر و محلی بروید تا هم با مردم عادی استانبول هم کلام شوید و هم از خوراکی ها و غذاهای لذیذ این شهر مزه کنید در حالیکه پول انچنانی نمیپردازید.

جالب است بدانید که پس از ان که ترکیه به قاره اروپا پیوست شهر استانبول به دو بخش اسیایی و اروپایی تقسیم شد. البته تقسیم نشد بلکه به این دو نام شناخته میشود.

لذا دقت کنید که پرواز شما در کدام فرودگاه فرود می اید چرا که یکی در بخش اروپایی و دیگری در بخش اسیایی قرار گرفته است. فرودگاه اتاتورک در بخش اروپایی و فرودگاه صبیحا گوکچن در بخش اسیایی.

هر دوی این فرودگاه ها تا بخش خود 20 کیلومتر فاصله دارند که معادل با 20 دقیقه میشود اما اگر بخواهید از صبیحا گوکچن تا بخش اروپایی بروید 1 ساعت در راه خواهید بود.

باید خاطر نشان کنیم که استانبول زمستان های سرد و برفی دارد و اگر نمیخواهید سرمای این شهر را ببینید در زمستان به استانبول سفر نکنید. باقی روزهای سال هوای این شهر مرطوب و بارانی است اما تابستان های خشکی دارد.

شماره تماس های ضروری استانبول

پلیس گردشگری : 5274503

پلیس : 155

آمبولانس : 112

آتش نشانی : 110

راهنمای فارسی زبان به صورت شبانه روزی : 11822

برای جابجایی در استانبول بهتر است تا از کارت استانبول استفاده کنید. از این کارت میتوانید برای وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو استفاده کنید که بسیار برای کاهش هزینه های سفر مناسب است.

اما میتوانید از تاکسی ها و کشتی ها نیز برای جابجایی استفاده کنید. دقت کنید که در این شهر میتوانید از خودرو کرایه ای نیز استفاده کنید و یا از دوچرخه های کرایه ای استفاده کنید.

دقت کنید که کشتی های کروز بسیار گران تر از کشتی های معمولی هستند. برای بازدید از موزه ها نیز با استفاده از کارت موزه استانبول میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اگر چه نام بخش اروپایی باعث میشود که فرد به این فکر کند که جاذبه گردشگری ان چنانی در این بخش نباید حضور داشته باشد اما باید بگوییم که این تنها یک نام است پس حتما به این بخش بروید و از جاذبه های تاریخی و گردشگری ان دیدن کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 597

به "بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید