نشست نمایشگاه مجازی کتاب؛ موزعان و کتاب فروشان برگزار می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران ، با توجه به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ایبنا با اتکا به سنت نقد و گفت وگو، سلسه جلسات آنالیز عملکرد و ارزیابی این رویداد را در ابعاد مختلف آن اعم از اجرایی، فنی، صنفی، حمایتی و رسانه ای، با حضور کارشناسان و اهالی صنعت نشر در محورهای مختلف، برپا می نماید.

نشست نمایشگاه مجازی کتاب؛ موزعان و کتاب فروشان برگزار می گردد

سومین نشست از سلسله نشست های ایبنا، دوشنبه (4اسفند ماه) با عنوان نمایشگاه مجازی کتاب؛ موزعان و کتاب فروشان ساعت 11 در اتاق گفت و گوی خبرنگاران برگزار می گردد.

در این نشست ابراهیم کریمی، مدیر مرکز پخش گزیده، محسن بهشتیان، مدیر کتاب فروشی لارستان (مهمان آنلاین) و علیر ضا بهشتی، مدیر نشر روزنه به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.

با توجه به تکثر نظرات و نقدها احتمالی نزد اهالی نشر و کارشناسان این حوزه، نشست ها در فضای وبیناری قابل دسترسی به صورت برخط برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند نظرات خود را حول محورهای مربوطه، اظهار نمایند.

شرکت در وبینارها

علاقه مندان می توانند در زمان مشخص شده برای هر نشست، به وسیله آدرس زیر در وبینارهای تخصصی خبرنگاران، شرکت نمایند:

https://www.skyroom.online/ch/hadi-hir/book-ibna

نخستین نشست با عنوان آنالیز ساختار و میزان کارآمدی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور فرشید فرح خواه، مدیر سایت نخستین نمایشگاه کتاب مجازی تهران، جلال ذکایی، مدیر پیشین اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید احمد عبدالصالحی، مدیرعامل شرکت ارمغان راه طلایی، محمد عَبقری، معاون مدیر سوره مهر الکترونیک برگزار گردید.

دومین نشست نیز به ماهیت نمایشگاه؛ تخصیص یارانه و تاثیر آن بر بازار نشر اختصاص داشت و در آن علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود آموزگار، مدیر نشر کتاب آمه و نیایش سرامی، مدیر نشر باد سخن گفتند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و همکاری شرکت ملی پست ایران، با مشارکت 1732 ناشر از سراسر کشور، از یکم لغایت دهم بهمن ماه برگزار گردید و در طول این 10 روز، یک میلیون و 254هزار و 599 نسخه کتاب به ارزش 640 میلیارد و 258میلیون و 77هزار و 568 ریال کتاب با تخفیفات نمایشگاهی فروخته شد و در اختیار خریداران نهاده شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1588

به "نشست نمایشگاه مجازی کتاب؛ موزعان و کتاب فروشان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست نمایشگاه مجازی کتاب؛ موزعان و کتاب فروشان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید