میلیچ: وفاداری ام به استقلال و طرفداران را بارها در عمل ثابت کردم

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، هرویه میلیچ بعد از جلسه با احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بعد از بازگشت به تهران قرار گذاشتم امروز در باشگاه پیگیر کارهایم باشم و پیرو همان امروز با آقای مددی جلسه ای داشتم، ایشان یک سری وعده دادند و باید ببینیم در هفته آینده چه اتفاقی می افتد.

میلیچ: وفاداری ام به استقلال و طرفداران را بارها در عمل ثابت کردم

وی اضافه نمود: برای من سخت است بگویم الان چه اتفاقی در جلسه افتاد. اما قدری صبر کنید نتیجه جلسه امروز معین می گردد. منتظرم باشگاه به آنچه که گفت، عمل کند.

مدافع آبی پوشان توضیح داد: با اینکه ایرانی نیستم اما نه در حرف، بلکه در عمل آن هم بارها وفاداری ام را به باشگاه و طرفداران ثابت نموده ام. من خودم قبل از آنکه فوتبالیست شوم یک طرفدار حرفه ای در کرواسی بودم و لذا حال و روز طرفدار را درک می کنم. می توانم خودم را جای طرفداران استقلال بگذارم و برای همین وفاداری ام را به آنها ثابت می کنم.

میلیچ توضیح داد: از روز اولی که به ایران آمدم عشق و علاقه طرفداران استقلال را دیدم و خودم هم به آنها علاقمند شدم. دیدم آنها با اینکه مشکلاتی داشتند و چند سال جام نگرفتند، اما چیزی از عشق شان به این تیم کاسته نشده و من برای این طرفدار ارزش و احترام زیادی قائل هستم.

بازیکن استقلال بیان داشت: فرق مدیر، بازیکن و مربی با طرفدار این است که مدیر، بازیکن و مربی لوگوی روی سینه شان تغییر می نماید؛ و خیلی کم هستند بازیکنان یا مربیانی که همواره لوگوی روی سینه ها بدون تغییر می ماند. اما طرفداران شرایط متفاوتی دارند. آنها طرفدار یک تیم به جهان می آیند، طرفدار زندگی می نمایند و طرفدار هم از جهان می فرایند، بدون آنکه لوگوی آنها تغییر کند.

وی در ادامه بیان داشت: جدا از بحث آقای مددی که نمی خواهم در خصوص ایشان صحبتی کنم یا اتهامی بزنم، در خصوص آقای عبدیان باید بگویم که در خصوص خودم دیدم ایشان چطور پیگیر کار بودند و هر حرفی می زدند آن را عمل می کردند. وقتی دیدم طرفداران در فضای مجازی نسبت به ایشان کم مهری کردند ناراحت می شدم. باشگاه به افرادی مثل عبدیان احتیاج دارد. او با اینکه احتیاجی به باشگاه ندارد اما مثل یک طرفدار کنار تیم قرار گرفته است.

بازیکن کروات آبی پوشان در سرانجام با اشاره به نتایج خوب تیم ملی ایران در بحرین گفت: اتفاقات خوبی که برای تیم ملی ایران در بحرین افتاده را به همه مردم ایران تبریک می گویم و بعلاوه به دوست خوبم اسکوچیچ هم تبریک می گویم. کسب 6 پیروزی پیاپی اتفاق خوبی برای تیم ایران است و امیدوارم بتواند از گروه خودش صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1799

به "میلیچ: وفاداری ام به استقلال و طرفداران را بارها در عمل ثابت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ: وفاداری ام به استقلال و طرفداران را بارها در عمل ثابت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید