سرمربی الهلال: رقیبی قدرتمند را شکست دادیم، از اُفت استقلال استفاده کردیم

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت که شاگردانش بر تیمی قدرتمند غلبه نموده اند.

سرمربی الهلال: رقیبی قدرتمند را شکست دادیم، از اُفت استقلال استفاده کردیم

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو ژاردیم پس از پیروزی 2 بر صفر الهلال عربستان مقابل استقلال ایران و صعود شاگردانش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم و به تیمم افتخار می کنم. مقابل تیمی که صدرنشین گروه خود شده و تیمی قدرتمند بود، پیروزی مهمی کسب کردیم. فکر می کنم رطوبت هوا هم روی بازیکنان تأثیرگذار بود.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: بازیکنان ما عزم خود را برای پیروزی نشان دادند و المعیوف دو توپ خطرناک را دفع کرد. قبل از بازی با استقلال از اهمیت این مسابقه با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که رقیب، بازی را قدرتمند شروع می نماید، سپس سطح بازی آنها با گذشت زمان اُفت می نماید و ما می توانیم کنترل بازی را به دست بگیریم که همین کار را انجام دادیم. در ادامه مسابقه به توازن رسیدیم و شیوه بازی خود را به حریف دیکته کردیم.

سرمربی الهلال درباره حریف احتمالی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: هدف ما در مراحل حذفی، پیروزی در هر مسابقه است و ما باید بیشترین تمرکز را داشته باشیم. الآن برای چهار بازی آینده خود در لیگ کوشش خواهیم کرد. من به صورت گام به گام پیش می روم و مسائل فراتر را نگاه نمی کنم.

ژاردیم درباره انتخاب عبدالله المعیوف به اسم برترین بازیکن زمین توضیح داد: عبدالله مهارهایی عالی داشت و به او تبریک می گویم. از روز نخست از معیوف می خواستم وزنش را کاهش دهد و روی خودش کار کند، این موضوع در عملکرد درخشان او اهمیت داشت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1852

به "سرمربی الهلال: رقیبی قدرتمند را شکست دادیم، از اُفت استقلال استفاده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الهلال: رقیبی قدرتمند را شکست دادیم، از اُفت استقلال استفاده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید