تور ارزان فرانسه: موزه لومیر در لیون فرانسه

به گزارش مجله خبری تیرول، برترین های تاریخ سینما در موزه لومیر لیون

در زمانی که هنوز ثبت و نمایش تصاویر متحرک و تماشا انواع فیلم ها ممکن نبود، برای اولین بار، سال 1982 در شهر لیون فرانسه، برادران لومیربرنارد شاردر و موریس تراریو - لومیر تصمیم به ساخت موزه ای برای ترویج و ارتقای فیلم و تئاتر با هدف حفظ تاریخ و آثار سینمای فرانسه، گرفتند. بنای این موزه در ساختمانی با معماری شگفت انگیز و اشرافی متعلق به خاندان لویی واقع شد. انستیتو لومیر وابسته به یک سازمان فرانسوی است که شامل موزه ای از دستاوردهای پدران سینما و سینماتوگراف که به وسیله آگوست و لویی لومیر جمع آوری شده است. این موزه از زمان تأسیس خود مورد توجه گردشگران علاقه مند به جهانی سینما که از گوشه و کنار جهان به لیون سفر می نمایند، قرار گرفته است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی به موزه تاریخ سینما داشته باشیم.

تور ارزان فرانسه: موزه لومیر در لیون فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در گوشه گوشه فرانسه می توانید از تماشا موزه های مختلفی که بازگو کننده تاریخ کهن فرانسه است، لذت ببرید. فرانسه، معمولا شهر رویایی هنرمندان بسیاری است که از سراسر دنیا به این نقطه از دنیا سرازیر می شوند. پس شما هم این تجربه بی نظیر را از دست ندهید و از همین الان برنامه سفرتان را بچینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2052

به "تور ارزان فرانسه: موزه لومیر در لیون فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: موزه لومیر در لیون فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید