مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

به گزارش مجله خبری تیرول، قوانین بار بسته به کلاس پروازی و مبدا و مقصد می تواند متغیر باشد و هواپیمایی قطر در برخی مسیرها و مقاصد مثل برزیل، آرژانتین و کانادا قوانین خاصی برای وزن بار مجاز دارد. اما به طور کلی میزان بار مجاز هواپیمایی قطر به شرح زیر است:

مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

مسافران قطر ایرویز علاوه بر باری که به قسمت پذیرش بار تحویل می دهند می توانند تا میزان مشخصی بار به عنوان بار همراه با خود به داخل کابین هواپیما ببرند. بار همراه می تواند یک ساک یا کیف دستی شامل ملزومات شخصی و لازم در طول پرواز باشد. میزان بار مجاز هواپیمایی قطر برای بارهمراه عبارتست از:

در کلیه پروازهایی که از آفریقا صورت می گیرد میزان بار مجاز هواپیمایی قطر برای مسافران فرست کلاس و بیزنس کلاس 65 کیلوگرم و حداکثر ابعاد 300 سانتی متر است. در پرواز اکونومی نیز مسافران می توانند تا حداکثر 45 کیلوگرم بار همراه خود داشته باشند.

هواپیمایی قطر (قطرایرویز) یکی از ایرلاین های مشهور و معتبر بین المللی است و همواره جزء چند ایرلاین برتر دنیا بوده است. قطر ایرویز با ناوگانی بالغ بر 200 فروند هواپیما به 151 مقصد در سرتاسر جهان پرواز انجام می دهد. برای افرادی که می خواهند بلیط هواپیمایی قطر را تهیه کنند ممکن است این سوال پیش بیاید که میزان بار مجاز هواپیمایی قطر چقدر است؟ به همین دلیل در این مطلب می خواهیم در این مورد صحبت کنیم و اطلاعات لازم در مورد قوانین بار و میزان بار مجاز این ایرلاین را با شما در میان بگذاریم.

منبع مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1903

به "مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید