معرفی هتل سنترا گراند ریزورت در پوکت

به گزارش مجله خبری تیرول، (Centara Grand Beach Resort) هتل سنترا گراند ریزورت در پوکت

پوکت به عنوان یکی از زیباترین شهرهای تایلند است که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد و از این رو از نظر امکانات تفریحی و رفاهی، مخصوصا هتل ها، بسیار مجهز است. هتل های شهر پوکت هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصربه فردی را دارا می باشند که برای مقاصد مختلف، مناسب اند. هتل سنترا گراند ریزورت یکی از هتل های مجهز و به اصلاح لاکچری این شهر به شمار می رود. با خبرنگاران در ادامه همراه باشید تا درباره این هتل 5 ستاره به بیشتر بدانید

معرفی هتل سنترا گراند ریزورت در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پوکت

یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی در کشور تایلند، می تواند جزیره پوکت باشد. به عقیده بسیاری از افراد این کشور یکی از بهترین گزینه ها برای گذران تعطیلات است. بهترین راه دسترسی به به پوکت تهیه بلیط هواپیمایی است و بعد آن مهمترین احتیاجی که افراد دارند مکان مناسبی برای اقامت است. که با رزرو هتل در این شهر می توانند با خیال راحت سفر نمایند. به همین منظور شهر پوکت هتل های مجهز با امکانات بالایی را تهیه کرده است. یکی از این هتل ها سنترا گراند ریزورت است که در شهر پوکت واقع شده است.

هتل پنج ستاره سنترا گراند ریزورت (Centara Grand Beach Resort) در کنار ساحل این شهر واقع شده است. فضای داخلی هتل با تپه های سرسبز محیط دلپذیر و شادابی را پدید آورده است. این هتل جزء معدود هتل هایی است که ساحل اختصاصی دارد. در امتداد ساحل کناراین هتل درخت های نخل و صنوبر قرار گرفته اند و فضای زیبایی را برای این منطقه به وجود آورده است. دریای این منطقه بسیار تمیز و ماسه های ساحل بسیار نرم می باشند و یکی از بهترین ساحل های مناسب برای شنا، حمام آفتاب و غواصی می باشد.

اتاق ها

هتل سنترا گراند ریزورت دارای 262 اتاق تمیز و زیبا است. اتاق های این هتل با داشتن یک بالکن خصوصی رویایی نمایشی خیره نماینده از دریای آندامان را برای میهمانان خود فراهم می نماید اتاق ها بسیار با سلیقه و با مبلمان مدرن مبله شده اند. مساحت اتاق ها بنا بر درخواست مسافران به 9 گروه تقسیم می گردد. هر کدام از اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت و حمامی لوکس با وان حمام هستند علاوه بر امکانات فوق این اتاق ها دارای امکاناتی مانند خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ماهواره ای، رادیو، دسترسی به اینترنت را نیز می باشند و همینطور در اتاق ها چای ساز و قهوه ساز، لوازم اتو، تخت کینگ سایز یا دونفره و سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه گاوصندوق نیز قرار داده شده است.

اتاق های این هتل به صورت زیر تقسیم بندی می شوند که شما با توجه به احتیاج خودتان می توانید یکی از آنها را انتخاب بنمایید :

  • اتاق Deluxe Ocean Facing : به مساحت 49 متر مربع
  • اتاق Spa Deluxe Ocean Facing : به مساحت 49 متر مربع
  • اتاق Premium Deluxe Ocean : Facing به مساحت 67
  • اتاق Premium Spa Deluxe : به مساحت 67 متر مربع
  • اتاق Deluxe اتاق رو استخر : به مساحت 52 متر مربع
  • Luxury اتاق رو استخر : به مساحت 83 متر مربع
  • ویلای یک خوابه : به مساحت 132متر مربع
  • ویلای دو خوابه : به مساحت 132متر مربع
  • ویلای رویایی : به مساحت 209 متر مربع

امکانات رفاهی هتل

با توجه به این که هتل مورد نظر پنج ستاره است انتظار می رود که مسافران در این هتل از تمامی امکانات موجود بتوانند بهره مند شوند، از همین این هتل به تمامی احتیاجهای افراد فکر کرده و آنها را عملیاتی کرده است. شما در هتل سنترا گراندا وست از یک مرکز تناسب اندام مجهز می توانید استفاده کنید، با توجه به موقعیت هتل هنگام ورزش نمایی از از اقیانوس هم در مقابل چشمان شماست.

هتل سنترا گراند دارای امکاناتی است که اگر کسی بیرون از هتل هم نرود ضرر نکرده است. از جمله این امکانات وجود یک زمین بزرگ تنیس، آبگرم درجه یک و یک اتاق بازی اشاره نمود و فعالیت های ورزشی آبی مانند موج سواری، کایاک سواری، غواصی، کانوسواری، قایق رانی و ماهی گیری بهره می برد. در محوطه تماشایی هتل یک پارک آبی بزرگ شامل چهار استخر با بخش مخصوص بچه ها، بوفه و جایگاه های حمام آفتاب و چترهای آفتابی است. میهمانان میتوانند در تراس حمام آفتاب، تنیس یا والیبال بازی نمایند.

رستوران هتل

در هتل هتل سنترا گراند ریزورت پوکت 7 رستوران بزرگ وجود دارد. در این رستوران ها طیف وسیعی از غذاهای بین المللی، آسیایی و غربی را آماده به سرو هستند.

رستوران COVE

این رستوران انواع غذاهای آسیایی و بین المللی را در 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. طراحی رستوران به گونه ای است که می توانید سرو غذاها بنابر انتخاب شما می تواند در فضای باز و در داخل رستوران انجام گردد. نکته مثبت این رستوران این است که علاوه بر طبخ غذاهای گوشتی برای کسانی گیاه خوار هم منو وجود دارد تا بتوانند غذای مورد علاقه خود را میل بنمایند. ظرفیت این رستوران حداکثر 25 نفر می باشد.

رستوران ساحلی COAST

در این رستوران می توان تلفیقی از فضای مدرن و سنتی را تجربه کنید. دید پانورامای موجود در این رستوران فضای دلنشین و آرامش بخشی را برای شما هنگام میل غذا پدید می آورد. در این رستوران انواع غذاهای محلی دریایی سرو می گردد. ظرفیت این رستوران ایتالیایی بسیار شبک 129 نفر است.

رستوران ایتالیایی Mare

اگر خواستار غذاهای هیجان انگیز هستید می توانید رستوران ایتالیایی Mare را انتخاب نمایید. محیطی رستوران رومانتیک و انرژی بخش است. این رستوران بیشتر به منظور صرف شام مناسب می باشد زیرا نورپردازی آن در شب جلوه بیشتری دارد.

کافه های هتل سنترا گراند ریزورت

کافه SPLASH: در کنار پارک آبی قرار گرفته است و چای، قهوه و دسر سرو می نماید.

کافه BEACHCOMBER: در کنار استخر قرار گرفته است و نوشیدنی های خنک سرو می نماید.

کافه RIPPLES: در کنار استخر از نوشیدنی های محلی و غیرالکلی لذت ببرید.

کافه لابی: در لابی هتل واقع شده است و نوشیدنی و اسنک سرو می نماید.

فاصله هتل تا فرودگاه

فاصله تقریبی هتل هتل سنترا گراند ریزورت تا فرودگاه این شهر 44 کیلومتر است.

منبع: centarahotelsresorts.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 341

به "معرفی هتل سنترا گراند ریزورت در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سنترا گراند ریزورت در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید