مجید عسکری: قول نمی دهم اما برای مدال کوشش می کنم، بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم

به گزارش مجله خبری تیرول، ملی پوش وزنه برداری ایران با تاکید بر کار دشوار خود برای کسب مدال در دسته 69 کیلوگرمی بازی های آسیایی از کوشش خود در این دسته صحبت نموده است.

مجید عسکری: قول نمی دهم اما برای مدال کوشش می کنم، بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مجید عسکری ملی پوش دسته 69 کیلوگرم ایران نخستین وزنه برداری است که امروز(چهارشنبه) به روی تخته می رود. وی که در فاصله 2 هفته مانده به بازی های آسیایی به تمرینات تیم ملی برگشت در یک هفته اخیر با روحیه بالایی تمرین نموده است. آنقدر که خودش انگیزه های زیادی برای مسابقه امروز(چهارشنبه) دارد.

عسکری پیش از رویارویی با رقیبان خود در دسته 69 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی در گفت وگویی در خصوص رقابت امروز(چهارشنبه) و رقبای خود صحبت نموده است که در زیر می خوانید:

پس از اینکه معین شد وزنه برداری قرار است در هشت وزن شرکت کند دوباره به اردو بازگشتی. تمرینات چطور بود و برای این مسابقات آماده هستی؟ خدا را شکر می کنم. در یک هفته اخیر تمرینات خیلی خوبی انجام داده ام.پس از اینکه معین شد قرار است به بازی ها اعزام شوم تمریناتم را جدی تر از قبل دنبال کردم.

برای مسابقه امروز آماده ای؟ من کوشش خودم را نموده ام.دوست دارم از حمایت های محمد راستی(سرپرست هیئت وزنه برداری استان هرمزگان) تشکر کنم.اگر حمایت های ایشان نبود شاید به این بازی ها اعزام نمی شدم.

در وزنی که تو هستی مدعیان زیادی در آسیا حضور دارند. مدعیانی که المپیکی و قهرمان جهان هستند. دقیقا، در سبک وزن کشورهای آسیای شرقی مدعی هستند. چند المپیکی و قهرمان جهان در وزنی که هستم حضور دارند. ضمن اینکه وزنه بردار خود کشور اندونزی هم مدعی کسب مدال است. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم روسفید باشم.

قول مدال و... تمام کوشش خودم را می کنم.کار خیلی سختی دارم. همه حریفانم مدعی هستند و برای کسب مدال می آیند.امیدوارم بتوانم وزنه هایی بزنم که در نهایت به مدال ختم گردد.

پیش بینی ات از مدال آوری سایر وزنه بردارها چیست؟ تیم خوبی داریم.در همه وزن ها مدعی هستیم.به خصوص در 94 و سنگین وزن. در 85 کیلوگرم و 105 هم شانس زیادی داریم. مطمئن هستم که بیشتر از دوره قبل مدال می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 18

به "مجید عسکری: قول نمی دهم اما برای مدال کوشش می کنم، بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید عسکری: قول نمی دهم اما برای مدال کوشش می کنم، بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید