قوچان نژاد: تیم ملی باید ببرد، انتخاب دیگری نداریم، از کی روش دلخور نیستم

به گزارش مجله خبری تیرول، مهاجم ایرانی زووله هلند می گوید علیرغم اینکه با کادرفنی تیمش مشکل دارد و آن ها نسبت به او ناحقی نموده اند اما در چندین مقطع با گل هایش باعث پیروزی تیم و نجات کادرفنی از اخراج شده است.

قوچان نژاد: تیم ملی باید ببرد، انتخاب دیگری نداریم، از کی روش دلخور نیستم

رضا قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، در آستانه عید نوروز و ورود به سال 1400 شمسی گفت: از طرف خودم عید نوروز را به همه هموطنان تبریک می گویم. برای همه مردم جهان سال سختی بود. این شرایط برای ایرانی ها سخت تر هم بود. امیدوارم باز هم سالی توام با سلامتی و تندرستی داشته باشیم. مهم تر از همه این است سال پرامیدی داشته باشیم و تا می توانیم به همدیگر یاری کنیم. امیدوارم با روحیه خوب، انرژی مثبت و خوشبختی سال جدید را آغاز کنیم.

وی درباره شرایط خودش در لیگ هلند گفت: هنوز هفت، هشت بازی دیگر تا سرانجام فصل مانده است. بعد از این، باید ببینیم خدا چه می خواهد. الان تمرکزم روی این بازی ها است. می خواهم تا می توانم بازی کنم و گل بزنم. بعد از آن منتظر پیشنهادات هستم و یکی را انتخاب خواهم کرد.

قوچان نژاد درباره حدس ها از حضور او در لیگ ایران گفت: بعد از تعطیلات بازی ها آغاز می گردد. بعد از این پیشنهادهایم را آنالیز می کنم. باید ببینم شرایط چطور است. هر پیشنهادی از هر کشور و باشگاهی داشته باشم، به طور جدی آنالیز می کنم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب بحرین به عنوان میزبانی بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی اظهار کرد: اگر میزبان بودیم، به نفع مان بود. حس بازیکن برای بازی در ایران یا بحرین متفاوت است. به نظرم الان وقت بهانه دریافت نیست. چون واقعا باید این بازی ها را ببریم که حداقل از جام جهانی دور نشویم. بازی ها هر کشوری هم باشد، باید ببریم. ما انتخاب و امتیاز دیگری نداریم. باید برای برد به میدان برویم.

مهاجم ایرانی شاغل در لیگ هلند درباره آقای گلی در تیمش با وجود بازی های کمتر در این تیم گفت: راستش را بخواهید این دو فصل سخت بود. به نظرم نسبت به من ناحقی شد اما هیچ وقت روحیه خودم را از دست ندادم. انرژی من همواره بالا بود. چندین بار مربی تیم را نجات دادم. در شرایطی که می خواستند او را اخراج نمایند، چند برد را به دست آوردم. با اینکه سال جاری هم نیمکت نشین هستم، آقای گل هستم. برخی مواقع تیم و بازیکن به هم نمی خورند.

وی ادامه داد: شاید از نظر شخصیتی من و تیم مناسب هم باشیم اما من و کادرفنی مشکل داریم و با هم جور نیستیم. باز هم خدا را شکر توانستم خودم را نشان دهم و گل های مهمی را به ثمر برسانم.

وی درباره اختلاف سابقش با کارلوس کی روش و اینکه آیا هنوز هم از او دلخور است؟ اظهار کرد: من هیچ دلخوری از او ندارم و اگر کی روش را ببینم، روی ماهش را می بوسم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1601

به "قوچان نژاد: تیم ملی باید ببرد، انتخاب دیگری نداریم، از کی روش دلخور نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: تیم ملی باید ببرد، انتخاب دیگری نداریم، از کی روش دلخور نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید