عزیزی خادم لاکچری است!

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/خوزستان سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با انتقاد ار رفتار تبعیض آمیز عزیزی خادم در سفر به اهواز، گفت: آیا فوتبال خوزستان تنها باشگاه فولاد است و دیگر باشگاه های خوزستانی نباید مورد توجه رییس فدراسیون فوتبال که ذاتا فردی لاکچری است، قرار بگیرند؟

عزیزی خادم لاکچری است!

کیوان بابادی در گفت و گو با خبرنگاران، با انتقاد از بی توجهی عزیزی خادم در سفر به اهواز به تیم های فوتبال خوزستان در لیگ برتر و لیگ یک، اظهارکرد: در این موضوع که مجموعه فولاد خوزستان آبروی فوتبال ایران است، شکی نیست و تشکیلات این باشگاه باعث فخر و مباهات خوزستانی ها است اما آیا فوتبال خوزستان تنها باشگاه فولاد است و استقلال خوزستان، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی نباید مورد توجه رییس فدراسیون فوتبال که ذاتا فردی لاکچری است، قرار بگیرند؟ ضمناً باشگاه استقلال خوزستان هم در یکی از منطقه ها لاکچری اهواز است و اگر به باشگاه ما نیز می آمد، مطمئنا کت و شلوار او کثیف نمی شد.

وی اعلام کرد: روزگاری همه آرزو داشتند سفری به آبادان و مسجدسلیمان داشته باشند و آیا آقای عزیزی خادم نباید برنامه ای در سفر خود برای بازدید از این تیم ها داشته باشد؟

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: چطور می گردد که رییس فدراسیون در سفر به اصفهان از هر دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن بازدید می نماید اما در سفر به خوزستان این کار صورت نمی گیرد. این اقدام تنها تبعیض است.

وی اضافه کرد: البته معتقدم سفرهای رییس فدراسیون تشریفاتی و یک ژست مدیریتی است. سفری که برای استان خوزستان هیچ خروجی ندارد و تنها سفری با تحمیل هزینه روی دوش باشگاه ها و فدراسیون است.

بابادی مطرح نمود: این که عزیزی خادم با گالری باشگاه های فولاد، سپاهان و ذوب آهن عکس می گیرد، هیچ دردی را از باشگاه های فوتبال ایران دوا نمی نماید. در حال حاضر بحث من بی توجهی رییس فدراسیون فوتبال به دیگر باشگاه های خوزستانی است و حرکت و رفتار او را در سفر به اهواز، تبعیض آمیز می دانم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2027

به "عزیزی خادم لاکچری است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم لاکچری است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید