صانعی: در تایلند توقع زیادی از بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال نداریم، 150 بازیکن را آنالیز کردیم

به گزارش مجله خبری تیرول، علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان گفت که در تورنمنت تایلند، توقع زیادی از شاگردانش ندارد.

صانعی: در تایلند توقع زیادی از بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال نداریم، 150 بازیکن را آنالیز کردیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، علی صانعی در گفت وگو سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند، از لیگ برتر جوانان، لیگ دسته اول جوانان و لیگ منطقه ای جوانان و امید هستند. در واقع 150 بازیکن را آنالیز کردیم و حدود 40 الی 50 بازیکن برتر را انتخاب و به اردو دعوت کردیم.

وی ادامه داد: می خواهیم با برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی، این بازیکنان را بیشتر بشناسیم و از دل این بازیکنان، 30 بازیکن را انتخاب و کارهای اصلی را برای مسابقات مقدماتی زیر 20 سال آسیا در مهر ماه سال آینده آغاز کنیم. البته پس از انتخاب 30 بازیکن، باز هم بخش انتخاب بازیکنان برای من به خاتمه نمی رسد. بلکه در بازی های لیگ مجدداً همین 30 نفر را به انضمام بازیکنانی که سال جاری زیر نظر گرفته بودیم، زیر ذره بین می بریم. تا پیش از آغاز مسابقات مقدماتی آسیا، این فرصت را داریم که بار دیگر، لیگ امید و جوانان سال آینده را ببینیم تا اگر بازیکنی بتواند خود را نشان بدهد، به تیم دعوت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان با بیان اینکه تیم سال آینده زمانی تشکیل می گردد که لیگ های سال آینده امید و جوانان در همه رده ها به خاتمه رسیده باشند، توضیح داد: به این نکته هم باید توجه کرد که همه 40، 50 بازیکن انتخاب شده، کمتر از رده سنی امید و متولدین 79، 10، 11 به بالا هستند و حتی بازیکنان متولد سال 81 و 82 هم داریم. اگر بازیکن رده سنی امید انتخاب کنیم، شاید تیم بهتری داشته باشیم، اما در سال بعد به مشکل بر می خوریم. پس بازیکنانی را انتخاب می کنیم که تا دو سال دیگر هم زیر 21 سال باشند.

صانعی درباره شرکت شاگردانش در تورنمنت رده سنی بزرگسالان تایلند گفت: تیم هایی در این تورنمنت حضور دارند که بعضی از آنها نزدیک به یک تا دو سال در اردو هستند و از مربیان سطح بالایی استفاده می نمایند. ضمن اینکه خودشان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی آماده نموده اند. پس کاملاً آماده هستند تا در بالاترین سطح فوتسال آسیا به رقابت پردازند.

صانعی با بیان اینکه تیم زیر 20 سال هنوز در مرحله انتخاب بازیکن بوده و 20 بازیکن نهایی خود را نشناخته است، گفت: بدون شک اگر مثلاً پنج ماه دیگر در چنین تورنمنتی شرکت می کردیم، برای ما بسیار ایده آل تر بود، اما نمی توانیم از این تورنمنت به آسانی بگذریم. چرا که باتوجه به شرایط مالی، احتمال اینکه بتوانیم در آینده در چنین تورنمنت سطح بالایی شرکت کنیم، بسیار کم است.

وی حضور در تورنمنت تایلند را افتخار و تجربه بسیار بزرگی برای بازیکنان جوان ایران دانست و گفت: کسب تجربه مقابل بازیکنانی که برای مدت یکی دو سال در اردو بودند و چندین سال کنار هم بازی کردند، فرصت بسیار خوبی است. ما در حال حاضر توقع زیادی از این بازیکنان، به خصوص برای نتیجه گیری در این تورنمنت نداریم و هدف ما، تجربه اندوزی برای حضور پِرقدرت در بازی های سال آینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 672

به "صانعی: در تایلند توقع زیادی از بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال نداریم، 150 بازیکن را آنالیز کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: در تایلند توقع زیادی از بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال نداریم، 150 بازیکن را آنالیز کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید