سوخو 47، عقاب طلایی آسمان روسیه، جنگنده ای متفاوت و کم نظیر، عکس

به گزارش مجله خبری تیرول، با یک نگاه می توان تفاوت بزرگ سوخو 47 را با دیگر جنگنده های متوجه شد. بالاهایی رو به جلو که در کمتر هواپیمایی دیده می شوند.

سوخو 47، عقاب طلایی آسمان روسیه، جنگنده ای متفاوت و کم نظیر، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سوخو 47 برکوت (به معنای عقاب طلایی) جنگنده ای متفاوت و پیچیده است که فقط یک نمونه از آن ساخته شد.

فناوری های تازه ای که در ساخت عقاب طلایی آسمان روسیه استفاده و آزمایش شده است، بعدها در ساخت جنگنده نسل پنجم ارتش این کشور به کار گرفته شد.

سوخو-47 در اصل به عنوان بستری جهت انجام آزمایش های مهم روس ها در زمینه مواد کامپوزیت و سیستم های پیچیده دیجیتال کنترل پرواز (FBW) ساخته شد. سوخو 47 با بهره گیری از بالهای رو به جلو، توان بالایی در انجام مانورهای سخت دارد.

پرواز سوخو 47 در کنار سوخو 27 و سوخو 30

البته استفاده از بال های رو به جلو نوآوری روس ها در کمپانی سوخو نبود و خیلی پیش از آن ها هنگام جنگ جهانی دوم آلمانی ها در هواپیمای یونکرس یو 287 از این طراحی استفاده نموده بودند.

یونکرس یو 287

بالهای رو به جلو، نسبت به اغلب طرح بالهای سنتی، باعث کسب بیشترین مقدار نیروی کشش شده، لحظات خمیدگی بالها را کم نموده و زمان وقوع واماندگی یا استال را به تأخیر می اندازند.

سوخو 47 از نظر مقدار ها، بسیار به طرح جنگنده های بزرگی چون سوخو 35 شباهت دارد و به منظور کاهش هزینه های طراحی، قسمت جلویی بدنه، دم و ارابه های فرود سوخو 47، از جنگنده های خانواده سوخو 27 قرض گرفته شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2314

به "سوخو 47، عقاب طلایی آسمان روسیه، جنگنده ای متفاوت و کم نظیر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوخو 47، عقاب طلایی آسمان روسیه، جنگنده ای متفاوت و کم نظیر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید