سنگاپور دوست داشتنی

به گزارش مجله خبری تیرول، چرا زندگی و کار در سنگاپور پر هوادار است

خیلی از مردم نمی دانند سنگاپور کجاست. سنگاپور در جنوب شرقی آسیا واقع شده و با وجودیکه محل آن بسیار دورتر از کشور بسیاری از مهاجران است اما برای زندگی بسیار مکان پر هواداری می باشد.این کشور مکانی تفریحی به حساب نمی آید و شاید تعجب کنید اگر بدانید که سنگاپور یکی از کشورهای با پایین ترین نرخ بیکاری در دنیا است، کارها و فعالیت های بسیاری در این کشور وجود دارد ولی نیروی کار کافی برای انجام این کارها موجود نیست. این تنها دلیل مهاجرت مردم به سنگاپور نیست این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر مالیات درآمدی کمتری دارد و تنوع فرهنگی آن باعث شده که از هر کشوری مهاجر بپذیرد. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با این کشور بیشتر آشنا کنیم

سنگاپور دوست داشتنی

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اکثر مردم وقتی با شرایط عالی سنگاپور روبرو می شوند تصمیم به مهاجرت می گیرند اما چیزی که نیازدارند یک راهنما است که به آن ها شغل دهد و آن ها را با این کشور بیشتر آشنا کند. مشاور به شما یک چشم انداز کلی از زندگی در سنگاپور، مراکز خرید و غذاهای خوشمزه می دهد که اگر علاقمند به کار در محیط و کشور تازه باشید حتما این کشور را انتخاب خواهید کرد. هر کسی آب و هوای گرم سنگاپور را دوست ندارد اما اکثر مکان های این کشور سیستم تهویه مناسب دارد که باعث می گردد این گرما آزاردهنده نباشد. فاکتورهای مهمی که این کشور را در شمار بهترین مکان های مهاجرتی قرار داده را در زیر معرفی می کنیم:

زندگی امن

سنگاپور یکی از امن ترین کشورهای دنیاست که بیشتر دلیل آن نرخ بیکاری باور نکردنی آن (حدود 2 درصد) ، سیستم قضایی سفت و سخت و تمیزی این کشور است. آنقدر جرایم در این کشور نرخ پایینی دارد که مردم کیف پول خود را بدون ترس از سرقت بر روی میز قرار می دهند و برخی ها وقتی در صف غذا ایستاده اند کیف پول خود را جا می گذارند. اما چگونه همچین چیزی ممکن است شاید دلایل آن این باشد که هر مردی در سنگاپور باید به ارتش برود که قوانین بسیار سر سختانه ای دارد همچنین در خیابان های اطراف و مراکز خرید شماری از پلیس ها با لباس شخصی در حال رفت و آمد هستند. در شهر جریمه ها پلیس ها منتظرند تا آشغال بریزید تا شما را جریمه نمایند پس از اینکه شهر اینقدر تمیز است تعجب نکنید.

غذا

غذا خوردن یکی از مهمترین تفریحات مردم این کشور است، از سرو ماکارانی در بوفه های غذاخوری گرفته تا بهترین رستوران های غربی و آسیایی در دنیا، با هر مقدار پولی که دارید می توانید یک غذاخوری بسیار خوشمزه را پیدا کنید. همه غذاخوری هایی که می روید را آنالیز کنید غذاهای بسیار خوشمزه ای در آنجا انتظار شما را می کشد.

فرصت های شغلی

هر روز که می گذرد مردم بیشتری سنگاپور را برای کار انتخاب می نمایند. مکان جغرافیایی سنگاپور، زیر ساخت های عالی، حمایت دقیق از مالکیت فکری، ارتباط خوب تجاری و فیزیکی و دسترسی آسان به استعدادهای دنیای به شرکت های دنیا این اجازه را می دهد که در این ناحیه با تقاضاهای رو به رشدی روبرو شوند.

تنوع

روح این کشور با تنوع فرهنگی در هم آمیخته است. مردم با هر نوع زندگی دلایل خوبی برای مهاجرت به این کشور پیدا خواهند کرد. آسمان خراش های منطقه تجاری، معماری تاریخی منطقه استعماری، فانوس های قرمز در محله چینی ها، جنگل های انبوه در تپه بوکیت تیماه و شن های مصنوعی جزیره سنتوسا نشان دهنده تنوع بسیار در این کشور هستند که در جای جای آن حس مس گردد.

قطب مسافرتی

در فرودگاه چانگی سنگاپور هزاران پرواز انجام می گردد که این نشان دهنده این است که این کشور قطب مسافرتی آسیا می باشد. زندگی در سنگاپور به شما فرصت این را می دهد که در تعطیلات خود به کشورهای تایلند، سریلانکا، میانمار و اندونزی سفر کنید. سنگاپور پروازهای ارزان و اتوبوس هایی برای مسافرت به مالزی و تایلند دارد.

منبع:hubpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 381

به "سنگاپور دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید