سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی در بخش گردشگری قم

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، عیسی رضایی در مراسم افتتاح دهکده سلامت صبا که بعد از ظهر پنج شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری دستجرد برگزار گردید، با اشاره به کوشش 10 ساله برای افتتاح این مجموعه گردشگری گفت: ما در استان قم 12 منطقه نمونه گردشگری داریم که 6 منطقه دارای سرمایه گذار هستند.

سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی در بخش گردشگری قم

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ادامه داد: سه منطقه در حال سرمایه گذاری هستند که فاز یک اولین منطقه نمونه گردشگری امروز به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به تحولاتی که در عرصه گردشگری در استان رخ داده، گفت: در استان قم گام های بسیار خوبی برای توسعه گردشگری آغاز شده و سازمان مرکزی هم عنایت ویژه به یاری به ساخت هتل در قم دارد که موجب شده سرمایه گذاران به این امر ترغیب شوند.

وی با اشاره به اینکه چهار هتل 5 ستاره کلنگ زنی شده اند و نزدیک به 38 هتل در دست ساخت وجود دارد، گفت: همچنین حدود 23 مجتمع تفریحی و توریستی در دست ساخت داریم که همه اقدامات آن اجرا شده و پروانه شهرداری گرفته شده که تقریبا تا 60 درصد پیشرفت دارند.

رضایی ابراز داشت: بیش از هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه گردشگری در حال سرمایه گذاری است اما این سرمایه گذاران احتیاج به حمایت های جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه در مسئله تسهیلات سرمایه گذاران احتیاج به حمایت جدی دارند، ادامه داد: اگر تأمین تسهیلاتی داشته باشیم در سه سال آینده 6 هزار تخت هزار اضافه خواهد شد. در حال حاضر 9 هزار تخت دارم که تا خاتمه برنامه ششم باید به 20 هزار تخت برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: نزدیک به 10 هزار نفر اشتغال زایی با احداث این واحدهای سرمایه گذاری ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 773

به "سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی در بخش گردشگری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی در بخش گردشگری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید