سامپدوریا و جنوا متوقف شدند

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: دو تیم شهر جنوا با توقف مقابل رقبای خود فرصت صعود به رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را از دست دادند.

سامپدوریا و جنوا متوقف شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های ایتالیا امشب (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در مهمترین آنها جنوا در خانه تورینو با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

کمیل گلیک دو بار در دقایق 52 و 63 برای تورینو گلزنی کرد و یاگو فالکه در دقیقه 42 تنها گل جنوا را به ثمر رساند. جنوا با قبول این شکست فرصت صعود به رده سوم جدول سری A را از دست داد. تورینو اما با این نتیجه 17 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی مهم امشب سامپدوریا در خانه اش با تساوی 2 بر 2 برابر اودینزه متوقف شد. اوبیانگ در دقیقه 15 و گابادینی در دقیقه 60 برای سامپدوریا گلزنی کردند و گیجو در دقیقه 31 و دانیلو در دقیقه 34 گل های اودینزه را به ثمر رساندند. ضمن اینکه اودینزه در دقیقه 88 این بازی 10 نفره شد. سامپدوریا با این نتیجه 27 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند.

در سایر بازی های امشب از هفته شانزدهم سری A، آتالانتا برابر میهمان خود پالرمو با تساوی 3 بر 3 متوقف شد و فیورنتینا در خانه اش برابر امپولی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

هفته شانزدهم سری A امشب با برگزاری یک دیدار مهم به انتها می رسد که در آن اینتر میزبان لاتزیوست.

در جدول رده بندی رقابت ها، یوونتوس 39 امتیازی صدرنشین است، رم با 36 امتیاز در رده دوم جای دارد و ناپولی 27 امتیازی هم صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 531

به "سامپدوریا و جنوا متوقف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامپدوریا و جنوا متوقف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید