آنالیز دقیق هزینه های سفر به میلان

به گزارش مجله خبری تیرول، سفر به میلان

آیا از میزان هزینه های سفر به میلان آشنایی دارید؟ میلان یکی از دیدنی ترین شهر های ایتالیا می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین اهمیت مالی بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. البته میلان در مقایسه با سایر شهر های ایتالیا مانند رم دارای جاذبه های گردشگری چندانی نخواهد بود اما از جنبه های مختلفی برای گردشگران حائز اهمیت بوده و هر ساله شاهد عزیمت خیل عظیمی از گردشگران به این شهر هستیم. یکی از مهمترین ویژگی های میلان را می توان تاریخچه هنری آن دانست که به همین دلیل می توانید موزه های متعددی را در سطح این شهر شاهد باشید. یکی از مهمترین مواردی که نام این شهر را بزرگ نموده را می توان ورزشی دانست چرا که دو باشگاه فوتبال آث و اینتر میلان که از جمله بهترین تیم های ایتالیا هستند در این شهر قرار دارند. به دلایل ذکر شده سفر به میلان بیش از پیش رواج یافته و بسیاری میلان را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می کنند. اما قبل از سفر باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا در طول سفر دجار مشکل نشوید. از جمله موارد قابل توجه می توان به هزینه های سفر اشاره نمود. آشنایی داشتن با این هزینه ها سبب خواهد شد که بتوانید با اطمینان خاطر به سفر خود پرداخته و برنامه ریزی های خود را هدفمند سازید. شهر میلان از جمله شهر های گران در اروپا به شمار می رود و در این مقاله سعی داریم شما را با بعضی از مهمترین هزینه های سفر به شهر میلان آشنا نماییم. در حالت کلی می توان گفت: هزینه روزانه برای یک زندگی عادی حدود 55 الی 75 یورو خواهد بود.

آنالیز دقیق هزینه های سفر به میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

هزینه های قبل از سفر به میلان

یکی از مهمترین هزینه های سفر را می توان هزینه هایی دانست که قبل از سفر به میلان باید پرداخت شوند. بی شک می دانید که برای سفر به میلان باید حتما مدارک مورد احتیاج سفر را جمع آوری نمایید. ویزا مهمترین مدرکی است که داشتن آن برای سفر ضروری خواهد بود. اخذ ویزا پر هزینه ترین موردی است که هزینه آن باید قبل از سفر پرداخت گردد. جهت تهیه ویزا باید مدارکی را به سفارت ایتالیا ارائه نمایید که تهیه کردن بعضی از آنها هزینه های جزئی در پی خواهد داشت. در حالت کلی جهت درخواست ویزا باید مبلغ 60 یورو به حساب سفارت واریز نمایید.

از دیگر هزینه های لازم به پرداخت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- پرداخت 1 هزار تومان جهت اخذ شناسه

- پرداخت حدود 4 هزار تومان از بابت عوارض به شهرداری

- در صورت نداشتن گذرنامه باید مبلغ 75 هزار تومان جهت صدور گذرنامه به خزانه داری استان واریز نمایید.

- جهت هزینه های پست و همچنین خدمات پلیس +10 نیز باید مبلغی حدود 30 هزار تومان پرداخت نمایید.

- هزینه فتوکپی و عکس نیز حدود 5 هزارتومان خواهد بود.

هواپیما از جمله هزینه های سفر به میلان

یکی دیگر از مهمترین هزینه های سفر را می توان هزینه بلیط هواپیما دانست. برای هزینه های بلیط نمی توان قیمت دقیقی در نظر گرفت چرا که پرواز ها را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و از نظر کلاس های پروازی تفاوت چشمگیری در قیمت بلیط هواپیما ها مشاهده می گردد. اما می توانید میزان هزینه های سفر خود را با استفاده از خرید بلیط ارزان قیمت تر کنترل نمایید.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های بلیط هواپیما را می توان فصل سفر دانست چرا که در فصول گردشگری بالاترین و در فصول کم گردشگر پایین ترین قیمت را در بلیط هواپیما ها شاهد خواهید بود. در فصل پاییز بیشترین هزینه را جهت خرید بلیط هواپیما به مقصد میلان متحمل خواهید شد. در حالت عادی هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به مقصد میلان با هواپیمای اتحاد حدود 2 الی 3 میلیون تومان خواهد بود.

هتل ها از جمله هزینه های سفر به میلان

بی شک داشتن اقامت یکی از ملزوماتی است که قبل از سفر باید حتما مورد توجه قرار گیرد. اقامتگاه های متعددی را می توانید در میلان شاهد باشید که هر یک از آنها خدمات ویژه ای ارائه داده و می توانید از میان آنها بهترین مورد را انتخاب نمایید. از هتل های 5 ستاره گرفته تا هاستل های ارزان قیمت در این شهر فعالیت می نمایند که بهتر است پس از آنالیز های لازم اقامتگاه مناسب را برای خود برگزینید. هتل های میلان را می توانید در داخل و همچنین خارج از شهر شاهد باشید که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت و انتخاب هر یک از هتل ها بستگی به قصد شما از سفر خواهد داشت.

موارد متعددی بر قیمت هتل ها تاثیر گذار خواهد بود که از جمله این موارد می توان به امکانات و خدماتی اشاره نمود که در هتل ارائه خواهد شد. سپس فصل سفر از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت می باشد. در ادامه به قیمت بعضی از هتل های میلان اشاره نموده ایم:

- قیمت یک شب اقامت درهتل 1 ستاره بین 90 الی 150 هزارتومان

- قیمت یک شب اقامت درهتل 2 ستاره بین 140 الی 220 هزارتومان

- قیمت یک شب اقامت درهتل 3 ستاره بین 200 الی 250 هزارتومان

- قیمت یک شب اقامت درهتل 4 ستاره بین 220 الی 280 هزارتومان

- قیمت یک شب اقامت درهتل 5 ستاره بین 700 الی 800 هزارتومان

حمل و نقل از جمله هزینه های سفر به میلان

یکی دیگر از مهمترین هزینه های سفر به میلان را می توان هزینه های حمل و نقل دانست چرا که یک مسافر به وفور از وسایل حمل و نقل استفاده خواهد نمود. وسیله های نقلیه متفاوتی در این شهر فعالیت می نمایند که هر یک از آنها هزینه متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. یکی از مهمترین وسیله های نقلیه ای که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد را می توان مترو و اتوبوس دانست.

مترو و اتوبوس کم هزینه ترین وسیله نقلیه هستند که می توانید تنها با پرداخت 5/1 یورو از آنها استفاده نمایید. البته چنانچه می خواهید به مدت طولانی تر در میلان اقامت داشته باشید می توانید اشتراک ماهانه این وسیله های نقلیه را با 35 یورو خریداری نمایید. هزینه های تاکسی نیز 5 یورو بوده و برای هر یک کیلومتر اضافی باید 10/1 یورو پول اضافی پرداخت نمایید.

خورد و خوراک از جمله هزینه های سفر

یکی دیگر از مهمترین هزینه های سفر را می توان هزینه های خورد و خوراک دانست که باید به آنها توجه داشته باشید. هزینه خورد و خوراک در میلان مناسب خواهد بود. رستوران های متعددی در این شهر فعالیت می نمایند که هر یک از این رستوران ها برای خوردن غذاهای بین المللی و همچنین محلی مناسب خواهد بود. جهت سرو یک وعده غذای معمولی در رستوران متوسط حدود 13 یورو باید هزینه نمایید و رستوران های متوسط هزینه های حدود 30 یورو خواهند داشت.

هر کیلو برنج نیز هزینه ای حدود 2 یورو خواهد داشت و به ازای هر قرص نان 500 گرمی باید هزینه ای حدود 2 یورو پرداخت نمایید. هر کیلو پنیر نیز 12 یورو هزینه داشته و هر بطری یک و نیم لیتری آب نیم یورو هزینه بر خواهد بود.

منبع: دلتابان
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 288

به "آنالیز دقیق هزینه های سفر به میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق هزینه های سفر به میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید