زیدان: قدردان بازیکنانم هستم، ما به سخت کوشی ادامه خواهیم داد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرگزاری خبرنگاران- زین الدین زیدان بعد از کسب پیروزی مقابل گرانادا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

زیدان: قدردان بازیکنانم هستم، ما به سخت کوشی ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که به شکلی فوق العاده رئال مادرید را از بحران خارج کرد و به ثبات رساند، حالا 6 برد متوالی در تمامی رقابت ها کسب کرده است. بازی بعدی رئال مادرید بعد از وقفه ای کوتاه مقابل الچه خواهد بود. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو بعد از پیروزی 2-0 مقابل گرانادا گفت:

یک پیروزی سخت کسب کردیم. در نهایت، نبرد بسیار سختی بود. قبل از بازی هم گفتیم که مسابقه بسیار دشواری خواهد بود. آنها از جلوی زمین پرس می کردند و این کار را به خوبی انجام دادند، در نیمه اول به مشکل خوردیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. برای بازیکنانم هیجان زده ام چون کسب 6 پیروزی متوالی آسان نیست. با عملکرد نیمه دوم سزاوار پیروزی بودیم.

در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم، توپ گیری های بهتری داشتیم و در نبرد های تک به تک پیروز شدیم در حالیکه در نیمه اول گاهی اوقات آنها برنده نبردها می شدند. می دانستیم چه هدفی داریم و تیم بسیار خوبی را شکست دادیم که نتایج فوق العاده ای تا به امروز کسب کرده اند. باید راضی باشیم چون کسب 6 پیروزی متوالی کار راحتی نیست. بنابراین فوق العاده قدردان بازیکنانم هستم.

گل کاسمیرو

می دانیم که از عمق خوب حرکت می کند، و در کارهای دفاعی کمک بزرگی برای ماست، اما نقش او در پیش روی تیم هم مهم است. حرکت زیبایی بود و خط دفاعی حریف را شکست و در کارهای هوایی هم مثل سرخیو و واران عالی است.

لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا؟

ما به سخت کوشی ادامه خواهیم داد. بازی های بسیار زیادی در پیش داریم و باید از عملکرد خود راضی باشیم. باید همینطور مثل یک تیم به مبارزه درون زمین ادامه دهیم. این تنها چیزی است که از بازیکنانم می خواهم، اما در ابتدا باید استراحت کنند چون حالا زمان حضور در کنار خانواده است. سپس وقتی برگشتیم، دوباره تمرینات سخت خود را شروع می کنیم.

بازیکنان می دانند که در لحظات خاصی از بازی ممکن است فرایند مسابقه به نفع شما پیش نرود، اما ما به بازی خود پایبند ماندیم و به خوبی برای این دیدار آماده شده بودیم و همیشه همین کار را می کنیم. دوباره بالاخره شکست خواهیم خورد، اما سعی می کنیم تا جایی که ممکن است پیروز شویم. گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. از این حقیقت که 6 برد متوالی کسب کرده ایم لذت خواهیم برد. برای بازیکنانم خوشحالم چون هر از چند گاهی مورد انتقاد واقع می شوند. 3 روز فرصت دارند که کنار خانواده های خود باشند و از کاری که کرده اند لذت ببرند. بهترین ها را برای بازیکنانم آرزو می کنم.

ادن هازارد

بازی سختی بود، همین. باید در لحظه تصمیم بگیریم و نمی خواستم دوباره در خصوص ادن ریسک کنم. او خوب است. کمی استراحت خواهیم کرد و سپس هازارد به تدریج به تیم اضافه خواهد شد.

سیستم چرخشی

همیشه قرار است همین سوال تکراری را بپرسید اما من هم جوابی تکراری به شما خواهم داد. همه چیز به لحظه بستگی دارد. همیشه روی همه بازیکنانم حساب می کنم. چیزی عوض نشده، و ما ادامه می دهیم. شما سوال می کنید و من جواب می دهم.

گلزنی هافبک های تیم

آنها این استعداد را دارند و از آن استفاده می کنند. هرکس سعی می کند خود را در موقعیت بهتری قرار دهد، و فکر می کنم نتیجه به همه بازیکنان بستگی دارد، نه فقط سه هافبک. می دانیم آنها چقدر تلاش کرده اند. آنها بازیکنان خوبی هستند، اما کار تیمی برای مدتی طولانی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. همینطور ادامه خواهیم داد چون فصل طولانی است. تعطیلات خوبی برای همگی آرزو می کنم و عیدتان مبارک!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1459

به "زیدان: قدردان بازیکنانم هستم، ما به سخت کوشی ادامه خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: قدردان بازیکنانم هستم، ما به سخت کوشی ادامه خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید