زیباترین شهرهای تایلند را بیشتر بشناسید

به گزارش مجله خبری تیرول، در زیبایی تایلند شکی نیست اما همه زیبایی این کشور را نمی توان در سواحل و آبهای زلال دریا خلاصه کرد. تایلند دارای مکان های باستانی، معابد باشکوه و شهرهای بسیار زیبا است. در ادامه زیباترین شهرهای تایلند را به شما معرفی خواهیم کرد. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین شهرهای تایلند را بیشتر بشناسید

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

زیباترین شهرهای تایلند

چیانگ رای

شهر زیبای چیانگ رای در شمال تایلند قرار گرفته است. اگرچه این شهر دارای معابد زیبای زیادی است و به مثلث طلایی هم راه دارد، اما هنوز کمی ناشناخته است و به گونه ای می توان گفت در حق این شهر بی انصافی شده است. بازدید از معبد سفید که با اسکلت های ترسناکش در وروردی شهر به شما خوش آمد می گوید و نقاشی های فوق العاده داخل آن را نباید فراموش کنید. در این شهر می توانید صخره نوردی و دوچرخه سواری را هم امتحان کنید و در تعطیلات آخر هفته از قدم زدن در کنار غرفه های رنگی این شهر لذت ببرید یا به تماشای آبشار زیبای Khun Korn بروید.

کانچانابوری

در حاشیه کوه های زیبای غرب تایلند، شهری به نام کانچانابوری قرار گرفته است که جزو زیباترین شهرهای تایلند است. این شهر دارای یک رودخانه کوچک و زیبا است که قطعا ارزش تماشا را دارد. شهر کانچابوری به علت پلی که از روی رودخانه کوای می گذرد و ارتباط آن با راه آهن بورما که به راه آهن مرگ معروف است، معروفیت دارد. در این راه آهن تعداد بیشماری از زندانیان و اسرای جنگی در دوره اشغال شدن به وسیله ژاپن، در فرایند ساخته شدن این راه آهن جان خود را از دست دادند. در سفر به کانچانابوری نباید فراموش کنید از پارک های ملی، غارها و آبشارهای این شهر تماشا کنید.

کرابی

شهر کرابی با وجود آب هایی زلال، سواحلی دست نخورده و بکر و صخره های نفس گیر که مکانی ایده آل برای صخره نوردان است، در جنوب غربی تایلند قرار گرفته است و به اسم یکی از زیباترین شهرهای تایلند شناخته می گردد. دوست داران طبیعت و ماجراجویان می توانند غواصی اسکوبا، غواصی سطحی و کایاک را تجربه نمایند. کرابی یک شهر ساحلی است و در نزدیکی آن معابد و آبشارهای باشکوهی قرار گرفته است که به زیبایی این مکان می افزاید. به علاوه، این شهر یکی از زیباترین غروب ها را دارد که می توانید از نزدیکی ساحل ریلای شاهد این غروب دل انگیز باشید.

سوکوتای

سوکوتای مرکز سابق تایلند، یکی از زیباترین شهرهای تایلند و شهری باستانی است که گردشگران را به زمان های قدیم می برد. سوکوتای یک شهر ایده آل برای دوچرخه سواری است و مکان های زیادی وجود دارند که دوچرخه کرایه می دهند. در سفر به سوکوتای حتما از طلوع خورشید در مناطر زیبای این شهر لذت ببرید زیرا هیچ چیز قابل مقایسه با تماشا مجسمه های بودا در طلوع زیبای خورشید نیست.

پای

در شمال تایلند، شهری کوچک به نام پای وجود دارد که در نزدیکی چیانگ مای قرار گرفته است. اگرچه در جاده های منتهی به این شهر وزش باد کمی تند است، اما چشم انداز زیبای آن ارزش کمی سختی را دارد. شهر پای با جنگل های سرسبز، چشمه های آب گرم و آبشارهای زیبایی احاطه شده است. برترین روش برای گشت و گذار در اطراف این منطقه ها شگفت انگیز موتورسیکلت است اما شاید برترین کاری که دلتان بخواهد در اینجا انجام دهید این باشد که در چشمه های آب گرم بیشتر وقت خود را بگذارید.

چیانگ مای

شهر چیانگ مای در میان گردشگران معروف است و نسبت به دیگر شهرهای تایلند شلوغی کمتری دارد. این شهر مکان مناسبی برای استراحت و امتحان کردن برترین غذاهای خیابانی تایلند است. از معابد قدیمی و مراکز باستانی و تاریخی این شهر تماشا کنید، ماساژ تایلندی و پختن غذاهای تایلندی را تجربه کنید. قدم زدن در حومه این شهر زیبا هم خالی از لطف نیست.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1815

به "زیباترین شهرهای تایلند را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای تایلند را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید