زمان مبارزه یزدانی و 4 آزادکار دیگر ایران در رقابت های جهانی مجارستان

به گزارش مجله خبری تیرول، سه آزادکار ایران تا ساعاتی دیگر برای کسب مدال برنز دنیا به مصاف رقبایشان می روند و دو آزادکار دیگر نیز برای رسیدن به فینال مبارزه می نمایند.

زمان مبارزه یزدانی و 4 آزادکار دیگر ایران در رقابت های جهانی مجارستان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2018 که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، عزت الله اکبری در وزن 79 و علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به ترتیب برابر جی دن کاکس دارنده مدال های برنز دنیا و المپیک از آمریکا و جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک 2016 از آذربایجان از ساعت 19:30 دقیقه امشب(یکشنبه) به روی تشک می روند. دیدارهای رده بندی و فینال 4 وزن دوم فردا شب(دوشنبه) به وقت ایران برگزار می گردد.

همچنین تیم ملی کشتی آزاد ایران در 4 وزن نخست شانس کسب 3 مدال برنز را دارد. محمد باقر یخکشی در وزن 61، حسن یزدانی در وزن 86 و پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم سه آزادکار ایران هستند که از ساعت 20:30 امشب(یکشنبه) در مبارزاتی حساس به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

یخکشی در دیدار رده بندی باید به مصاف جوزف کولون از آمریکا برود.حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم برای کسب مدال برنز دنیا رودرروی دارن کوروگلیف از روسیه قرار می گیرد و پرویز هادی نیز در سنگین وزن برابر آنزور خزریف از روسیه به روی تشک می رود.

رضا اطری در وزن 57، امیر حسین مقصودی در وزن 65 و مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبا حذف شدند.

یونس امامی در وزن 70 و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم نیز آخرین نمایندگان ایران هستند که فردا(دوشنبه) کار خود را شروع می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 83

به "زمان مبارزه یزدانی و 4 آزادکار دیگر ایران در رقابت های جهانی مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مبارزه یزدانی و 4 آزادکار دیگر ایران در رقابت های جهانی مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید