زایتسف در بازی های قبلی اینقدر دفاع نشده بود، تجربه به یاری ایتالیا آمد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: فکر نمی کنم ایوان زایتسف در بازی های قبلی به اندازه دیدار مقابل ایران دفاع شده باشد.

زایتسف در بازی های قبلی اینقدر دفاع نشده بود، تجربه به یاری ایتالیا آمد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

محمد ترکاشوند پس از شکست 3 بر 2 ایران در لیگ جهانی والیبال مقابل تیم ملی ایتالیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در ست های اول و دوم بازی، بازیکنان ما خطای سرویس زیادی داشتند. به نظر من دلیل آن هم ترس از ایتالیا و کری خوانی هایی بود که صورت گرفته بود. از ست سوم بازیکنان ما به خودشان آمدند و با تعویض هایی که ولاسکو انجام داد در سرویس و دریافت، بهتر عمل کردند. بازیکنان ایران در مجموع، فشار زیادی به ایتالیا آوردند و آنها را مجبور به اشتباه کردند.

بازیکن پیشین تیم ملی ادامه داد: دفاع های کنار ما یعنی موسوی و غلامی یکی از بهترین شب های خود را پشت سر گذاشتند. به طوری که فکر نمی کنم ایوان زایتسف در بازی های قبلی اینقدر دفاع شده بود! در مقابل، مباشری و داوودی مثل همواره نبودند. اگر آنها شرایط ایده آل بازی قبلی را داشتند، شرایط فرق می کرد و سرنوشت بازی عوض می شد.

ترکاشوند گفت: تیم ایران در ست پنجم 12 - 9 جلو بود که پاسور ایتالیا در خط سرویس نهاده شد. او با سرویس های هدفدار خود، سعید معروف را مجبور کرد تا بیشتر به شهرام محمودی پاس بدهد. تجربه بالای بازیکنان ایتالیا در این ست به یاری شان آمد و آنها با حمایت تماشاگران شان، برنده این بازی شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 299

به "زایتسف در بازی های قبلی اینقدر دفاع نشده بود، تجربه به یاری ایتالیا آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف در بازی های قبلی اینقدر دفاع نشده بود، تجربه به یاری ایتالیا آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید