رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک

به گزارش مجله خبری تیرول، با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه از تندیس 9 قهرمان ورزشی رونمایی شد.

رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک و تندیس دنیا پهلوان تختی امروز (سه شنبه - اول تیر ماه) در محل کمیته ملی المپیک با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیروز حناچی شهردار تهران، معاونان، رؤسای فدراسیون ها، پیشکسوتان، قهرمانان و خانواده های آنها در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم تالار پارالمپیک در طبقه دوم ساختمان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک به وسیله نوبخت افتتاح شد.

در این مراسم از سردیس محمود نامجو، محمدعلی خجسته پور، محمد پذیرایی، اسماعیل علم خواه، ابوطالب طالبی، پرویز جلایر، سیدشمس الدین سیدعباسی، منصور برزگر، محمدرضا میرزایی جابری و تندیس دنیا پهلوان غلامرضا تختی با حضور قهرمانان و خانواده های آنها و اصحاب رسانه رونمایی شد.

سیدرضا صالحی امیری در این مراسم گفت: ورزش یک روح دارد و آن هم پهلوانی است. ما کمتر زبان شکرگزاری داریم و بیشتر نقد می کنیم . ما باید بدانیم که اگر ریشه ها قطع گردد، می خشکیم. آنچه در توان داشتیم به میدان آوردیم و 65 سهمیه گرفتیم و اگر کشوری این تعداد سهمیه کسب کند گام اول را با موفقیت برداشته است.

وی تأکید کرد: دکتر نوبخت سال گذشته دو میلیارد تومان به پیشکسوتان یاری کرد و سال جاری 3.5 میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده است.

در این مراسم از قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت هم تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1773

به "رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید