رنگرز: به حضور تعداد بیشتر تیم های خارجی در شیراز امیدواریم، همه فرنگی کاران مکلف به حضور در جام تختی هستند

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: جز 4 کشتی گیری که از سوی محمد بنا از شرکت در جام بین المللی تختی معاف شده اند، باقی نفرات همه مکلف به حضور در این رقابت ها هستند.

رنگرز: به حضور تعداد بیشتر تیم های خارجی در شیراز امیدواریم، همه فرنگی کاران مکلف به حضور در جام تختی هستند

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تیم های خارجی که قرار است در جام بین المللی کشتی فرنگی تختی حضور پیدا نمایند، گفت: ما در کوشش هستیم که در مقایسه با جام تختی کشتی آزاد، جام تختی کشتی فرنگی را به لحاظ کمی و کیفی در شرایط بهتری برگزار کنیم چون در رشته آزاد مسابقات با تعطیلات کریسمس همزمان است، اما در مورد رشته فرنگی شرایط کمی فرق می نماید.

وی تاکید نمود: به هرشکل حضور در سال المپیک و فضاهای مختلفی که اکنون برای کشتی کشور وجود دارد، باعث شده نتوانیم شاهد حضور تعداد زیادی از تیم های خارجی در ایران باشیم، اما ما کوشش می کنیم که تیم های بیشتری برای کشتی فرنگی جام تختی به ایران بیایند، هرچند که کار سختی در پیش داریم.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین با اشاره به حضور همه بضاعت های رشته فرنگی در جام تختی توضیح داد: محمد بنا فقط 4 فرنگی کارِ پیروز در مسابقات جهانی بوداپست را از شرکت در جام تختی معاف نموده و به همین دلیل حضور سایر نفرات در این رقابت ها الزامی و اجباری است. هر کسی اینجا کشتی نگیرد شانس حضور در مسابقات بعدی را از دست خواهد داد و همه مکلف به حضور در مسابقات شیراز هستند. این مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در رقابت های داخلی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 786

به "رنگرز: به حضور تعداد بیشتر تیم های خارجی در شیراز امیدواریم، همه فرنگی کاران مکلف به حضور در جام تختی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: به حضور تعداد بیشتر تیم های خارجی در شیراز امیدواریم، همه فرنگی کاران مکلف به حضور در جام تختی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید