رستوران های تایلند

به گزارش مجله خبری تیرول، غذاهای تایلندی یکی دیگر از عواملی است که باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا می گردد . متنوع ترین غذاها را در منوی رستوران های تایلندی خواهید دید . به علاوه غذاهای سنتی ، در تایلند طعم غذاهای بین المللی و غذاهای ملل دیگر را هم می توانید بچشید . غذاهای چینی ، غذاهای هندی ، ایتالیایی و … در تایلند هواداران زیادی دارد . در اینجا اطلاعاتی راجع به رستوران های تایلند خواهید دید . با ما همراه باشید .

رستوران های تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

رستوران های تایلند

بانکوک یکی از شهرهای دنیا است که بهترین رستوران ها را دارد . در رستوران های بانکوک انواع غذاهای تایلندی و همچنین غذاهای ملت های دیگر سرو می گردد . بانکوک جوابگوی هر نوع ذائقه ای است .

بهترین سرآشپزها در رستوران های پاتایا و رستوران های پوکت هستند . این رستوران ها از بهترین موادغذایی تازه و ادویه هایی با طعم های عجیب استفاده می نمایند تا بتوانند ذائقه های گوناگون را جوابگو باشند .

یکی از بهترین مکان ها برای غذاخوردن در تایلند ، رستوران های خیابانی تایلند هستند . اگر به تایلند بروید و غذای خیابانی تایلند را نخورید ، به راستی که چیزی را ازدست داده اید . طعم این غذاها تا مدتها زیر زبانتان خواهد ماند . راستی نگران بهداشت این غذاخوری ها نباشید . غذاخوری های خیابانی تایلند به شدت توسط بهداشت نظارت می شوند .

اگر هم طعم غذای تایلندی با مذاق تان سازگار نباشد ، می توانید به رستوران های ایرانی در تایلند بروید و از خوردن غذاهای ایرانی لذت ببرید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 277

به "رستوران های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید