ربیع خواه: بازیکنان جدید، باانگیزه ترم می نمایند

به گزارش مجله خبری تیرول، وقتی همه ما برای یک هدف می جنگیم، دیگر دلیلی برای نگرانی باقی نمی ماند. ما کوشش می کنیم تا پرسپولیس موفق گردد و فرقی نمی کند کدام بازیکنان در زمین یا روی نیمکت باشند.

ربیع خواه: بازیکنان جدید، باانگیزه ترم می نمایند

درست است که محسن ربیع خواه هفته های ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در بازی های آخر او را در میدان می دیدیم و جالب اینکه در چند پست مختلف برای پرسپولیس بازی کرد. بعد از چند بازی نصفه و نیمه، ربیع خواه کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می گردد تا به قول خودش در نیم فصل دوم بیشتر به پرسپولیس یاری کند.

آغاز لیگ را به دلیل مصدومیت از دست دادی اما بعد از چند هفته به تیم اضافه شدی. الان شرایطت چطور است؟

من به دلیل مصدومیت تا هفته هشتم و نهم نمی توانستم بازی کنم اما بعد از آن کم کم به تیم اضافه شدم و 5، 6 بازی هم انجام دادم. در روزهایی که مصدوم بودم خیلی کوشش کردم خودم را برسانم چون مصدوم و محروم زیاد داشتیم و دوست داشتم به تیم یاری کنم. به هرحال ما یک سری کمبودها داشتیم و بچه ها مصدوم و محروم می شدند و تیم تحت فشار بود. خیلی کار کردم و فکر می کنم زمان خوبی به تیم اضافه شدم. از شرایط خودم راضی هستم اما باز هم کار دارم تا به آمادگی لازم برسم. باید بیشتر کار کنم و بیشتر فشار بیاورم تا مصدومیتم کامل رفع گردد.

البته الان که پنجره نقل و انتقالات باز شده احتیاجی نیست با مصدومیت برگردید.

ما باید در 3 جبهه بجنگیم و احتیاج به بازیکن جدید داریم تا دست مربی یک مقدار باز گردد. کار سخت است اما بازیکنان جدید یاری می نمایند تا بتوانیم روند بهتری داشته باشیم و تیم فعلی هم خستگی اش رفع گردد.

نگران نیستی که دوری طولانی مدت از میادین و حضور بازیکنان جدید باعث نیمکت نشینی ات گردد؟

وقتی همه ما برای یک هدف می جنگیم، دیگر دلیلی برای نگرانی باقی نمی ماند. ما کوشش می کنیم تا پرسپولیس موفق گردد و فرقی نمی نماید کدام بازیکنان در زمین یا روی نیمکت باشند.

یعنی بازی کردن برایت اهمیتی ندارد؟

البته که دارد. کدام بازیکنی را می شناسید که نیمکت نشینی یا بازی کردن برایش مهم نباشد؟ منظور من این بود که بازی کردن بقیه بازیکنان باعث دلخوری ام نمی گردد. فقط انگیزه های من را بیشتر می نماید که بیشتر و بهتر تمرین کنم تا بتوانم دوباره در ترکیب اصلی به میدان بروم.

چه تصوری از نیم فصل دوم داری؟

کار سخت تر می گردد چون تیم هایی مثل سپاهان، پدیده، استقلال و تراکتورسازی شرایط خوبی دارند و همه می خواهند بالای جدول باشند. با این حال ما برای قهرمانی می جنگیم و باید فقط امتیاز جمع کنیم.

بالای جدول رقابت سختی بین پرسپولیس، سپاهان و پدیده وجود دارد. در نهایت کدام تیم برنده این رقابت خواهد بود؟

رقابت فشرده و کار خیلی سخت است. سال جاری پدیده و سپاهان خیلی خوب هستند و حتی استقلال و تراکتورسازی هم شرایط خوبی دارند. برای همین قهرمان شدن اصلا آسان نیست اما باید کوشش کنیم تا به هدف مان برسیم.

جدی ترین رقیب تان برای تکرار قهرمانی کدام تیم است؟

فکر می کنم هر 4 تیمی که گفتم، رقیبان جدی ما هستند چون تیم های خوب هستند و نمی گردد یکی را گفت.

اما باشگاه و برانکو معترض بودند و می گفتند یک عده نمی خواهند پرسپولیس برای سومین بار قهرمان گردد.

به هرحال وقتی یک تیم دو سال پیاپی قهرمان می گردد یک مقدار سنگ اندازی می نمایند که این اتفاق تکرار نگردد اما سال جاری بیشتر کوشش می کنیم تا دوباره قهرمان شویم. ما عقب نمی کشیم و با قدرت بیشتری ادامه می دهیم. هرگز پا پس نمی کشیم و تا لحظه آخر می جنگیم تا در قهرمانی هت تریک کنیم.

2 - 270 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 125

به "ربیع خواه: بازیکنان جدید، باانگیزه ترم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: بازیکنان جدید، باانگیزه ترم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید