بازی راحتی مقابل سایپانداریم، پدیده باید آرزوی هر فوتبالیستی باشد

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی بعدازظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار پدیده مقابل سایپا درمشهد اظهار کرد: حریف ما در دوران تعطیلی لیگ برتر شرایط بهتری داشته و فکر می کنم آماده تر باشد.

بازی راحتی مقابل سایپانداریم، پدیده باید آرزوی هر فوتبالیستی باشد

وی اضافه نمود: ما نیز روزهای سختی داشتیم و فقط تمرین کردیم و باید گفت با تصمیمی که در خصوص بازی ما با استقلال گرفته شد فکر می کنم به شخصیت و اقتدار لیگ ما ضربه زد.

سرمربی پدیده اظهار داشت: بازی با سایپا به هیچ وجه راحت نیست و تا جایی که ممکن بود تمرین کردیم و تیم آماده ای از نظر روحی و جسمانی داریم . همچنین از طرفداران می خواهم در این بازی حساس هم مثل قبل از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

گل محمدی در خصوص پیوستن برخی بازیکنان پدیده به پرسپولیس توضیح داد: اینکه بازیکنی را به زور نگه داریم اشتباه است و حضور در پدیده باید آرزوی هر بازیکنی باشد.

وی اعلام کرد: از مسئولان تربیت بدنی آستان قدس باید تشکر کنم که این امکان را برای پدیده به وجود آوردند که هر هفته یک جلسه تمرین کنیم.استاندار سابق خراسان رضوی یزدستور داده بود که یکی از ارگان های دولتی، زمین چمن خود را در اختیار باشگاه پدیده بگذارد اما همچنان این اتفاق رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 107

به "بازی راحتی مقابل سایپانداریم، پدیده باید آرزوی هر فوتبالیستی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی راحتی مقابل سایپانداریم، پدیده باید آرزوی هر فوتبالیستی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید