دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خودم را ثابت کنم ، در روزهای آینده با کادر فنی تیم صحبت می کنم

به گزارش مجله خبری تیرول، مدافع پرسپولیسی می گوید دوست دارد ب این تیم بازگردد و خودش را کادر فنی این تیم ثابت کند.

دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خودم را ثابت کنم ، در روزهای آینده با کادر فنی تیم صحبت می کنم

به گزارش خبرنگاران محمدمهدی احمدی درباره شرایطش برای فصل آینده گفت: من تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستم و به زودی شرایطم معین خواهد شد. پارسال این فرصت فراهم نشد تا به هدف هایم برسم و نمی دانم چرا به من کم بازی رسید، ولی دوست دارم به این تیم برگردم و خودم را نشان دهم. فعلاً که چیزی معین نیست و باید در روزهای آینده با باشگاه و بعلاوه کادر فنی صحبت کنم تا ببینم چه می گردد.

وی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال امید کشورمان با راهنمایی رضا عنایتی تأکید کرد: در نفت مسجدسلیمان برای مدت کوتاهی با ایشان کار کردم. عنایتی به لحاظ فنی و اخلاقی مربی خوبی است و امیدوارم با راهنمایی این مربی و کوشش بازیکنان بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. شرط موفقیت تیم امید آن است که اردوهای خوب و بازی های محبت آمیز باکیفیت برگزار کنیم تا بتوانیم در نهایت پس از چند دهه به المپیک صعود کنیم.

احمدی بعلاوه راجع به سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول گفت: در سال های گذشته شرایط این تیم چندان مناسب بود، ولی در فصل گذشته شرایط مالی باشگاه سخت تر از همواره شد. متأسفانه خیلی ها به فکر نفت مسجدسلیمان نبودند و عدم حمایت از این تیم باعث شد تا در نهایت نفت سقوط کند که این اتفاق واقعاً برای ما و طرفداران اتفاقی تلخ بود. امیدوارم سال بعد دوباره این تیم به لیگ برتر برگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2317

به "دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خودم را ثابت کنم ، در روزهای آینده با کادر فنی تیم صحبت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خودم را ثابت کنم ، در روزهای آینده با کادر فنی تیم صحبت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید