دوستی مهر: در اردوی آلمان دنبال مدل سازی از حریفان هستیم

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی زیر17 سال ایران گفت: صعود از مرحله گروهی جام جهانی با توجه به همگروهی با آرژانتین، کانادا و اتریش کار بسیار سختی است.

دوستی مهر: در اردوی آلمان دنبال مدل سازی از حریفان هستیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از خاتمه بازی تیم های نوجوانان ایران و جوانان پادربورن آلمان، نماینده چند رسانه آلمانی که در استادیوم حضور داشتند سوالاتی از دوستی مهر پرسیدند.

اولین سوال درباره پیروزی ایران برابر پادربورن بود که دوستی مهر گفت: بازیکنان تیم ملی ایران برای جام جهانی آماده می شوند و پادربورن یک تیم باشگاهی است. البته آنها شرایط فیزیکی بسیار خوبی داشتند اما بازیکنان ایرانی هم برای درخشش در جام جهانی زیاد کار نموده اند و دور از انتظار نبود که ایران تیم آلمانی را شکست دهد. البته ما برای بازیکنان و کادرفنی تیم پادربورن ارزش قائلیم ولی من خودم با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم ملی نوجوانان دارم حتی بازی را 5 بر صفر پیش بینی می کردم که همه دیدند یک پنالتی را هم از دست دادیم. در همه دقایق بازی هم از حریف سر بودیم. این در حالی است که هنوز بازی های سخت ما فرا نرسیده است.

سرمربی تیم نوجوانان در پاسخ به این سوال که دمای هوای امارات و آلمان تفاوت زیادی دارد. چرا تیم ایران به این کمپ آمده است؟ گفت:هدف ما بازی کردن با حریفان اروپایی است تا بتوانیم بازی با اتریش و کانادا را مدل سازی کنیم. اتریش شبیه آلمان بازی می نماید و کانادایی ها هم اکثرا از اروپا به کانادا رفته اند و کیفیت بازی آلمان و اتریش مثل هم است. ما در امارات زیاد اردو زده ایم و با آب و هوای آن کشور آشنایی کامل داریم.

دوستی مهر درباره این که نوجوانان از نظر فیزیکی و تاکتیکی قدرتمند نشان می دهند و این که آیا در جام جهانی از گروه شان صعود می نمایند یا نه گفت: در جام جهانی شرایط بسیار سخت است و نمی گردد چیزی را پیش بینی کرد. هدف ما این است که صعود کنیم و هیچ مربی نیست که از صعود بدش بیای اما شرایط بسیار سخت است و همگروهی با آرژانتین و اتریش و حتی کانادا کار را برای ما سخت نموده است.در هر حال بازیکنان و کادرفنی تمام کوشش خود را می نمایند تا ایران در میان بهترین ها قرار گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 371

به "دوستی مهر: در اردوی آلمان دنبال مدل سازی از حریفان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی مهر: در اردوی آلمان دنبال مدل سازی از حریفان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید