دریافت پول و یا وسیله در ازاء زباله

به گزارش مجله خبری تیرول، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: شهروندان می توانند به ازای ارائه زباله های خشک قابل بازیافت، در نرم افزار شمیز وسیله و پول نقد دریافت نمایند.

دریافت پول و یا وسیله در ازاء زباله

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ریاضی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، با بیان اینکه درصدد استفاده از روش های نوین برای جمع آوری زباله های قابل بازیافت در شهر کرمان هستیم، گفت: یکی از این روش ها استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن است که در این راستا سازمان مدیریت پسماند اقدام به طراحی نرم افزار شمیز (جمع آوری پسماندخشک) نموده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه شهروندان می توانند به ازای ارائه زباله های خشک قابل بازیافت، به انتخاب خودشان، وسیله و پول نقد دریافت کنند و یا این تشویقی را به خیریه اهدا کنند که همه قسمت های یاد شده در این نرم افزار دیده شده است. شهروندان می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.

ریاضی اضافه نمود: یکی از سیاست های مهم این سازمان فرهنگ سازی برای تفکیک از مبدا است و این فرهنگ سازی باید از مدارس آغاز گردد. به همین دلیل برنامه های آموزشی متنوعی تدوین شده است که بر اساس آن در مراکز پیش دبستانی و مدارس این برنامه های آموزشی اجرا می گردد.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند وارد سایت www.kermooneman.ir/cdn/uploads/kermooneman.apk شده و اپلیکیشن شمیز را بر روی گوشی خود نصب کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان ادامه داد: این پیغام به راننده خودرو ارسال و راننده به وسیله این برنامه، ساعت مراجعه به آدرس شهروندان متقاضی را به وی ارسال می نماید و در زمان مقرر برای دریافت زباله های آن ها مراجعه خواهد نمود.

ریاضی هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و سرعت در جمع آوری زباله های قابل بازیافت مطرح کرد و گفت: خودروهای جمع آوری زباله در سطح شهر به صورت سیار در حل گشت زنی هستند و شهروندان می توانند به وسیله این اپلیکیشن آدرس خود را جهت تحویل زباله های خشک از درب منازل اعلام کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 709

به "دریافت پول و یا وسیله در ازاء زباله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت پول و یا وسیله در ازاء زباله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید