خط و نشان مهرداد بایرامی برای پرسپولیس!

به گزارش مجله خبری تیرول، مهرداد بایرامی درباره شرایط پدیده اظهار کرد: وقتی به تیم آمدم، شرایط باشگاه کمی نامشخص بود و همین مسئله در روحیه بچه ها هم تاثیر گذاشته بود، اما خدا را شکر در سال جدید شرایط از هر نظر خوب است و با تمرکز بیشتری کار می کنیم و آماده آغاز بازی ها شدیم.

خط و نشان مهرداد بایرامی برای پرسپولیس!

او با بیان اینکه تیم تمرینات خوبی زیر نظر آقای رحمتی و کادر فنی تیم داشتیم، اظهار کرد: بازی محبت آمیز مقابل مس کرمان یاری زیادی به هماهنگی تیم ما کرد و موجب شد بازیکنان جدید با تیم هماهنگ تر شوند. الان در بهترین شرایط هستیم و شرایط خوبی برای ملاقات باپرسپولیس داریم.

مهاجم پدیده با تاکید بر اینکه یک درصد هم گزینه سقوط نیستند، ابراز کرد: کیفیت و نوع فوتبالی که ما بازی می کنیم، سطح بالایی دارد و در هر مسابقه تیم های حریف را به دردسر می اندازیم، ولی متاسفانه به گل نمی رسیم. قطعا صندلی ما در ادامه فصل بهتر می گردد و ما را جزو تیم های نیمه بالای جدول می بینید.

بایرامی در مورد ملاقات پیش روی پدیده مقابل پرسپولیس مطرح نمود: مطمئنا بازی راحتی مقابل یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا نداریم، اما کادر فنی ما بررسی خوبی از پرسپولیس داشته و بچه های تیم هم انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه دارند تا هر سه امتیاز را بگیریم. تیم دست و پا بسته ای نیستیم و روز سختی برای پرسپولیس رقم می زنیم.

او که سابقه گلزنی برابر پرسپولیس همراه با گسترش فولاد و سپیدرود را دارد، درباره انگیزه هایش مقابل سرخ پوشان پایتخت در بازی پیش رو اظهار کرد: اول از همه سعی می کنم دستورات تاکتیکی که آقای رحمتی می گوید را انجام دهم و برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد از آن اگر موقعیتی پیش آمد، با کوشش بچه ها گلزنی کنم.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1618

به "خط و نشان مهرداد بایرامی برای پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان مهرداد بایرامی برای پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید