خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن قانونی است؟

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران از شهروندان خواست تا فریب برخی سوداگران را که با پوشش واسطه گری نهضت ملی مسکن اقدام به خرید و فروش این واحدها می کنند، نخورند.

خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن قانونی است؟

به گزارش خبرنگاران، اخیرا دیده شده برخی سوداگران با پوشش واسطه گری نهضت ملی مسکن اقدام به خرید و فروش این واحدها می کنند که مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران از شهروندان خواست تا فریب این تبلیغات را نخورند؛ چرا که نه تنها آپارتمان ها هنوز آماده نشده بلکه قابل خرید و فروش نیستند.

در تهرانسر 900 واحد نهضت ملی مسکن به صورت مشارکتی در حال ساخت است که پس از اتمام کار، دولت و بخش خصوصی هرکدام سهم خود را برمی دارند. سهم دولت با شرایط خاصی از طریق آگهی عمومی فروخته خواهد شد و به این صورت نیست که در بازار قابل خرید و فروش باشد.

در این خصوص خلیل محبت خواه ـ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: هنوز پروژه به اتمام نرسیده که متاسفانه یک عده دلال وارد بازار شده و به مردم می گویند یک پولی به ما بدهید تا این واحدها را برایتان بخریم. در حالی که این دلال ها اصلا مسئولیتی ندارند و خرید و فروش واحدها غیرقانونی است. از آن گذشته هنوز سهم طرفین مشخص نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که شهروندان موارد تخلف را به ما گزارش دهند گفت: از مردم می خواهیم فریب سودجویانی که مدعی مالکیت یا واسطه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن هستند نخورند.

محبت خواه تاکید کرد: شهروندان هیچ گونه پولی به حساب دلالان واحدهای نهضت ملی مسکن واریز نکنند و اگر تخلفی در این زمینه مشاهده کردند از طریق مراجعه حضوری به ما اطلاع دهند تا با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2203

به "خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن قانونی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن قانونی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید