خبرنگاران گام عملی دولت در مقاوم سازی مسکن روستایی دلفان

به گزارش مجله خبری تیرول، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار دلفان گفت:در راستای ارتقای بستر زندگی در روستاها 14 هزار واحدمسکونی روستایی در این شهرستان مقاوم سازی و بهسازی شده است.

خبرنگاران گام عملی دولت در مقاوم سازی مسکن روستایی دلفان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حشمت بهمنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: دولت تدبیر و امید خدمات ارزندهای تا به امروز در زمینه توسعه زیرساخت های روستایی انجام داده که این مهم نشان دهنده اولویت برنامه های دولت در زمینه عمران و آبادانی در روستاها است.

وی گفت: 4 هزار و 500 واحد مسکن روستایی نیز در این شهرستان از تسهیلات بانکی دولتی استفاده نموده و محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی جهت نوسازی و مقاوم سازی وجود ندارد.

فرماندار دلفان اعلام کرد: اجرای طرح هادی روستایی در این شهرستان و همچنین مقاوم سازی و بهسازی منازل روستایی موجب شده که واحدهای مسکونی روستایی در برابر زلزله و سیل از استحکام لازم برخوردار باشند.

بهمنی آموزش مقاوم سازی و ایمنی مسکن روستایی به مردم در برابر سیل و زلزله را ضروری دانست و اضافه نمود: اجرای طرحهای ویژه دولت تدبیر و امید در بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی گامی راسخ در راستای رشد و توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مسکن روستایی است.

وی گفت: طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به دلیل زود بازده بودن می تواند موجب توسعه و رونق مسکن گردد، که ایجاد زمینه توسعه پایدار و افزایش سطح رفاه زندگی روستاییان از آن جمله است.

شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده و با شهرستان هرسین در استان کرمانشاه هم مرز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1077

به "خبرنگاران گام عملی دولت در مقاوم سازی مسکن روستایی دلفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گام عملی دولت در مقاوم سازی مسکن روستایی دلفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید