خبرنگاران مقام سابق سیا: ترامپ می تواند قبل از مراسم تحلیف کنار گذاشته گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران- خبرنگاران- یک مقام سابق سیا گفت که برای جلوگیری از ماجرا جویی، ترامپ می تواند قبل از مراسم تحلیف جو بایدن کنار گذاشته گردد.

خبرنگاران مقام سابق سیا: ترامپ می تواند قبل از مراسم تحلیف کنار گذاشته گردد

به گزارش آدینه شب خبرنگاران، فیلیپ ژیرالدی مقام سابق سیا و رییس شورای منافع ملی آمریکا به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: نگرانی من آن است که وی (ترامپ) تعادل کافی برای ماجراجویی را ندارد.

ژیرالدی اضافه کرد: من فکر می کنم او (ترامپ) از نظر روانی نامتعادل است و می تواند بر اساس متمم 25 قانون اساسی کنار گذاشته گردد.

به رغم کوشش دموکرات ها برای انجام هر چه سریعتر استیضاح ترامپ، ژیرالدی ابراز تردید کرد که جمهوری خواستار در سنا حاضر باشند به هر ماده استیضاح علیه ترامپ رای دهند.

ژیرالدی شرح داد که وی اعتقاد ندارد دموکرات ها بتوانند به روشنی اثبات نمایند که ترامپ در شورش اجرا شده به کنگره آمریکا نقش مستقیم داشته است.

وی اضافه کرد: برای استیضاح ترامپ، آنها باید نشان دهند که اظهارات وی به معنای دعوت به آشوب و شورش بوده است. من شک دارم که آنها بتوانند این پرونده را بدون ابهام بیان نمایند و تعداد کمی از جمهوری خواستار در هر صورت از آن پشتیبانی خواهند کرد.

سخنان مقام سابق سیا در خصوص احتمال اقدام نظامی توسط ترامپ در روزهای پایانی در حالی مطرح می گردد که نانسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پیش گفت با مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای جلوگیری از آغاز اقدامات نظامی یا حمله هسته ای ترامپ در روزهای پایانی دولت او گفت وگو کرد.

پلوسی گفت با ژنرال مارک میلی ملاقات نموده است تا درباره اقدامات احتیاطی موجود از آغاز یک خصومت نظامی یا دستیابی به رمزهای پرتاب و دستور حمله اتمی یک رئیس جمهور بی ثبات صحبت کند.

وی گفت شرایط این رئیس جمهوری نامتعادل نمی تواند خطرناک تر از این باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1490

به "خبرنگاران مقام سابق سیا: ترامپ می تواند قبل از مراسم تحلیف کنار گذاشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقام سابق سیا: ترامپ می تواند قبل از مراسم تحلیف کنار گذاشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید