خبرنگاران شکوری: خواسته های طاهرخانی غیرمعقول بود

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران- خبرنگاران- معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه عیسی آل کثیر و محمد انصاری در این تیم ماندنی شدند، گفت: خواسته های شاهین طاهرخانی برای حضور در تیم ما غیرمعقول بود.

خبرنگاران شکوری: خواسته های طاهرخانی غیرمعقول بود

به گزارش خبرنگاران؛ ابراهیم شکوری در خاتمه فصل جابجایی، گفت: روز بسیار سختی داشتیم و با توجه به اینکه سهمیه جذب هفت بازیکن لیگ رجحان ما تکمیل شده بود، بین دو مورد خیلی خاص، مانده بودیم.

وی اضافه نمود: بین عیس آل کثیر که زحمات زیادی در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس متحمل شده بود و یک بازیکن دیگر که خواسته های غیر معقول داشت، تردید داشتیم. این بازیکن با چهار مدیر برنامه متفاوت با باشگاه پرسپولیس مذاکره می کرد.

شکوری با تاکید براینکه حفظ برند پرسپولیس از همه چیز مهمتر است، ادامه داد: شاهین طاهرخانی درخواست قراردادی کمتر از سه سال داشت. او خواست بند جدایی در قراردادش باشد که هر زمانی خواست با پرداخت 100 هزار دلار از تیم جدا گردد که این خواسته ها غیر منطقی بود.

وی گفت: بازیکنی که می خواهد به پرسپولیس ملحق گردد باید بداند که این پیراهن چه صندلی و ارزشی دارد. بازیکن نباید در روز آخر جابجایی با این خواسته ها خودش را به تیم تحمیل کند. در نهایت امیدوارم ایشان پیروز باشد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: محمد انصاری و عیسی آل کثیر در فهرست ما باقی مانند و مطمئن باشید این تصمیم در آینده به نفع تیم خواهد بود.

شکوری در مورد اینکه پرسپولیس درپی بازیکن آزاد خواهد بود؟ گفت: اگر نفری را جذب کنیم باید یک بازیکن از فهرست ما خارج گردد. بیشتر بازیکنان مدنظر کادر فنی با باشگاه های خود داشتند و طبیعی است که جذب آنان بسیار سخت باشد.

وی اضافه نمود: در فینال آسیا هستیم و با همین نفرات در لیگ قهرمانان عالی بودیم. باید به بازیکنان خود ایمان امید داشته باشیم و از همین حالا با هوداران، کادر فنی بادانش و بازیکنان بزرگی که داریم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

شکوری خطاب به طرفداران پرسپولیس، مطرح نمود: از آنان می خواهم وارد مسایل حاشیه ای که بعضی تیم ها برای ما ایجاد می نمایند، نشده و تنها از پرسپولیس حمایت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1384

به "خبرنگاران شکوری: خواسته های طاهرخانی غیرمعقول بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکوری: خواسته های طاهرخانی غیرمعقول بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید