جواب قلعه نویی به انصاری فرد؛ من شجاعت داشتم اما...

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه خودش اعلام نمود که قلعه نویی از عبارتی درباره طرفداران پرسپولیس استفاده نموده که خارج از ادب است و از سرمربی سپاهان می خواهد ادبیات و لحنش را تغییر دهد.

جواب قلعه نویی به انصاری فرد؛ من شجاعت داشتم اما...

سرمربی سپاهان طی اظهارنظری پاسخ صحبت های شب گذشته محمدحسن انصاری فرد را داد.

به گزارش ورزش سه، بعد از درخواستی که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان از محمد حسن انصاری فرد داشت و خاطرنشان کرد که انتظار دارد مدیرعامل پرسپولیس جلوی توهین به خودش در استادیوم ها را بگیرد، انصاری فرد شب گذشته با حضور در برنامه شب های فوتبالی توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه خودش خاطرنشان کرد که قلعه نویی از عبارتی درباره طرفداران پرسپولیس استفاده نموده که خارج از ادب است و از سرمربی سپاهان می خواهد ادبیات و لحنش را تغییر دهد.

حالا اما این اظهارات انصاری فرد با واکنش دوباره امیر قلعه نویی روبرو شده است. سرمربی سپاهان در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار ورزش سه داشت، در این باره گفت: آقای انصاری فرد از مدیران ورزشی و خوشنام فوتبال ایران است. اعتقاد قلبی ام همیشه این بوده که فوتبال باید دست آدم هایی مثل دادکان، مصطفوی و انصاری فرد باشد و همیشه در مصاحبه هایم این موضوع را اعلام نموده ام. منتها یک مساله ای باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نکته مهم ماجرا این است که من در آن مصاحبه چند هفته قبل که آقای انصاری فرد می گوید اسمی از تیمی و طرفداران تیمی نیاوردم. مساله دیگر هم بحث کنش و واکنش است. توقع من از آقای انصاری فرد این است که جلوی کنش ها را بگیرد و به همین خاطر از او در برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی درخواست کردم با مسائل برخورد کند.

سرمربی سپاهان حرف هایش را اینطور به سرانجام برد: من آنقدر شجاعت داشتم تا وقتی از دایره ادب خارج شدم عذرخواهی کنم. از آقای انصاری فرد هم می خواهم اگر شجاعت عذرخواهی ندارد، حداقل جلوی کنش ها را بگیرد. این تنها خواسته من از ایشان بوده و هست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 731

به "جواب قلعه نویی به انصاری فرد؛ من شجاعت داشتم اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب قلعه نویی به انصاری فرد؛ من شجاعت داشتم اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید