جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر با حضور مسئولان استان های فارس و یزد ، اسکان اضطراری 10 هزار مسافر نوروزی

به گزارش مجله خبری تیرول، جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر، با حضور دکتر ولی تیموری معاون گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در شهر آباده برگزار گشت.

جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر با حضور مسئولان استان های فارس و یزد ، اسکان اضطراری 10 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، ولی تیموری معاون گردشگری کشور که به نمایندگی از دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان فارس سفر کرده است، از نزدیک درجریان نحوه اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت.

در جلسه ستاد خدمات سفر که به صورت اضطراری و به ریاست ولی تیموری در شهر آباده فارس برگزار شد، سید جواد موسوی مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی یزد و تعدادی از مسئولان محلی استان های فارس و یزد حضور داشتند.

در این جلسه، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بعد از شنیدن گزارش های مسئولان محلی استان های فارس و یزد، دستورات لازم برای اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی را صادر کرد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در حاشیه این نشست ضمن همکاری همه مسئولان و مردم نوع دوست استان های فارس و یزد برای امداد رسانی به مسافران نوروزی، گفت: بیش از 10 هزارنفر توسط ستاد اسکان مسافران شیراز، شب گذشته در حسینه ها مدارس سالن های ورزشی شهر آباده اسکان اضطراری یافتند.

تیموری اضافه نمود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، اسکان اضطراری مسافران نوروزی و گردشگران بدون هیچ مسئله ای اجرا شده و ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به صورت صد درصد آماده امداد رسانی و ارائه خدمات به گردشگران است.

او گفت: حسب تأکیدات دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادارات کل میراث فرهنگی و ستادهای خدمات سفر در تمام استان ها فعال هستند و همه برای امداد رسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی از جمله سیل و طغیان رودخانه آماده اند.

معاون گردشگری کشور خاطر نشان کرد: تعداد بسیار زیادی از مردم که به استان فارس سفر کرده اند، قصد بازگشت از این استان را دارند که در جادههای مواصلاتی این استان، از جمله جاده شیراز - یزد و در شهر آباده موضوع اسکان اضطراری آن ها به همیت مردم و مسئولان در دستور کار قرار گرفت و به خوبی انجام شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 181

به "جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر با حضور مسئولان استان های فارس و یزد ، اسکان اضطراری 10 هزار مسافر نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر با حضور مسئولان استان های فارس و یزد ، اسکان اضطراری 10 هزار مسافر نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید