جاهای دیدنی شهر نیویورک را رایگان بازدید کنید!

به گزارش مجله خبری تیرول، آسمان خراش های نمادین، جاز معاصر، چاندلر بیگ و... شهر نیویورک برای بسیاری از چیزها مشهور است، اما مقرون به صرفه بودن یکی از آنها نیست. خوشبختانه، شهری که هرگز نمی خوابد پر از چیزهای هیجان انگیز رایگان برای انجام است، پس به بازدید از مکان های دیدنی رایگان در نیویورک بروید. با موزه های هنر عجیب و جذابیت های فضای باز حیرت آور تا ساختمان های عمومی زیبا و منظره ها معین، شهر نیویورک هوای مسافرانی که طبق بودجه سفر میکنند را دارد. بنابراین، با بازدید از جاهای دیدنی رایگان در نیویورک، میتوانید به بالانس حساب بانکی خود دست نزنید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای سفری بدون هزینه به جاهای دیدنی شهر نیویورک...

جاهای دیدنی شهر نیویورک را رایگان بازدید کنید!

موزه ها و گالری های رایگان در نیویورک

یک جبهه از فرهنگ و هنر، نیویورک دارای بعضی از برترین موزه ها در دنیا است. موزه هنر متروپولیتن (1000 پنجم خیابان؛ 00 1 212-731-1498) و موزه آمریکایی تاریخ ملی (Central Park West & 79th St؛ 00 1 212-769-5100) هر دو به طور رسمی برای ورود رایگان است. گرچه بسیاری بازدید نماینده ها قیمت بلیط پیشنهادی را پرداخت می نمایند، شما می توانید از آن اجتناب کنید. در عین حال، موزه هنر مدرن (11 West 53 Street; 00 1 212 -708 -9400) بین 16:00 تا 20:00 روز آدینه، ورودی رایگان است. در آنجا زودتر می گردد، زیرا در این زمان بسیار شلوغ است.

پس از هنر رایگان؟ Trendy Chelsea تراکم بالایی از گالری های مستقل را دارد. برای پیدا کردن راه خود در اطراف، برنامه Chelsea Gallery به شما نشان می دهد که برترین مکان های تماشای رایگان در نیویورک کجا هستند.

به جای آن، موزه بروکلین (200 پارک شرق شرقی، 00 1 718-638-5000)، مجموعه ای متنوع از هنرهای معاصر و فرهنگی است که هر شنبه اول ماه از ساعت 5 تا 11 شب رایگان است.

دیگر موزه های جالب شامل موزه ملی هندی آمریکایی (Alexander Hamilton U.S. Custom House, 1 Bowling Green; 00 1 212-514-3700) و موزه هنرهای مردمی آمریکا (2 Lincoln Square; 00 1 212-595-9533) هر زمان رایگان هستند.

فضای باز رایگان در نیویورک

در هر شهر پرجمعیت، فضای سبز و باز برای سلامتی ساکنین مثل هرچیز دیگر مهم و حیاتی است. نیویورک این کار را می کند و با بعضی از برترین فضاهای باز شهری در دنیا، ناامید نماینده نیست.

Highline، که به طور یکسان از طریق مردم محلی و گردشگران بازدید میگردد، یکی از بزرگترین جاهای تماشای شهر نیویورک است. یکی از قدیمی ترین خطوط ریلی، گالری، پارک و فضای خلاقانه را به نمایش گذاشته است. 1.45 مایل در امتداد سمت غرب مهنتن است و منظره منحصر به فردی از نیویورک را ارائه می دهد.

البته، هیچ سفری به نیویورک بدون بازدید از پارک مرکزی، قلب غول پیکر و بزرگ آن، کامل نیست. خیلی بیشتر از یک جاذبه جهانگردی، این پارک به شدت از طریق نیویورک هایی مورد استفاده قرار می گیرد، که نمیتوانند از شهر فرار نمایند. بسیار وسیع است (کل پارک 843 هکتار را پوشش می دهد)، به راحتی می توانید تمام روز را صرف تماشا آن نمایید و متوجه شوید که نصف آن را هم ندیده اید.

جاذبه های پارک مرکزی شامل سوزن کلئوپاترا، زمین های توت فرنگی و مخزن ژاکلین کندی آناسیس است، در حالی که در تابستان، حتی تئاتر رایگان با شکسپیر در پارک وجود دارد. بازی های توپی محلی به طور منظم در میدان های بیسبال همگانی برگزار می گردد.

یکی دیگر از جاهای تماشای رایگان در نیویورک، پل بروکلین می باشد که یک سه راه برای جهانگرد های صرفه جو است. روی آن دید ناقصی از افق مریی منهتن خواهید داشت؛ ولی خود پل، شاهکار مهندسی و یکی از قدیمیترین پل های ماشین رو در آمریکا در حق خودش منظره ارزشمندی است. در نهایت، با پیاده روی از منهتن به طرف بروکلین، شما به پارک پل بروکلین میرسید؛ یک ناحیه ساکت و سرسبز که باز هم منظره ها خیره نماینده ای را به شما نشان می دهد.

این شهر بعلاوه دارای بخش گسترده ای از باغ های گیاه شناسی است که می توانید با ورود رایگان در زمان های مختلف هفته از آن بهره ببرید. باغ گیاه شناسی بروکلین (990 واشنگتن، بروکلین؛ 00 1 718-623-7200) هر سه شنبه رایگان است (و همواره برای بچه ها رایگان است). باغ وابسته به گیاه شناسی نیویورک (2900 بلوار جنوبی، برونکس؛ 00 1 718-817-8700)، هر چهارشنبه و شنبه ها از 9 تا 10:00 صبح رایگان است. در نهایت باغ گیاه شناسی کوئینز (خیابان 43-50 خیابان اصلی، فلاشینگ؛ 00 1 718-886-3800) در روزهای یکشنبه از ساعت 9 تا 11:00 صبح از آوریل تا اکتبر رایگان است.

یکی دیگر از جواهرات فضای باز، پارک مجسمه سقراط (32-01 بلوار ورنون ، لانگ آیلند سیتی، نیویورک) است که همواره رایگان می باشد. پس از دفن زباله در رودخانه، این پارک از طریق یک گروه اجتماعی به یکی از برترین جاهای تماشای شهر نیویورک تبدیل شد. اگر خوش شانس باشید، بعضی از روزها حتی می توانید از طریق هنرمندان محلی به گشت و گذار دعوت شوید.

جاهای تماشای رایگان در نیویورک

Staten Island Ferry (پایانه منهتن : خیابان وایت هال 4) نیویورکی ها را برای بیش از 100 سال است که به سرکار برده و برمی گرداند. پس چه چیزی در خصوص این کشتی مسافرتی بسیار خاص است؟ خُب، درست از کنار مجسمه آزادی عبور می کند و دید فوق العاده ای از این مجسمه به مسافران می دهد. دیدگاه خروج و بازگشت به نیویورک بد نیست. سفر 25 دقیقه طول میکشد، هر نیم ساعت یک کشتی رفت و آمد می کند.

دیواری از کتاب های جلد چرمین، شیرهای سنگی بزرگ که در ورودی نگهبانی می نمایند و یک سری خیره نماینده از نقاشی های روی پشت بام که یک آسمان شبه بهشت را نشان می دهند. کتابخانه عمومی نیویورک (476 پنجم خیابان؛ 00 1 917-275-6975) کتابخانه درجه عادی شما نیست. فقط چند اتاق برای عموم باز است، بنابراین زمان زیادی طول نمی کشد تا به اطراف نگاه کنید. یکی از چیزهایی که متوجه می شوید این است که کتابخانه فوق العاده خوب مورد استفاده قرار میگیرد، مراقب باشید برای کسانی که از کتابخانه استفاده مینمایند، مزاحمت درست نکنید.

یک یادآور غم انگیز از جنایت وحشتناک، Ground Zero 911 Memorial (180 خیابان گرینویچ) یاد و خاطره کشته شدگان 11 سپتامبر را زنده نگاه میدارد. اسامی کشته شدگان روی لبه های فونداسیون اصلی برج های دو قلو به چشم میخورد، در حالی که یک فواره همیشگی در مرکز هر سایت جریان دارد. رزهای قرمز را میبینید که روی بعضی اسامی گذاشته اند. تاریخ تولد قربانیان نوشته شده است. احترام بگذارید، اینجا هنوز جایی برای سوگواری است.

سقف منقش به طرح زودیاک تالار انتظار در ایستگاه گرند سنترال شهر نیویورک (89 East 42nd Street) محل اجماع غار مانندی است که برای بیش از 100 سال به مسافرین خوشامد میگوید. این 12 صور فلکی را نشان می دهد که در برگ طلایی نقاشی شده اند و با LED روشن میشوند؛ ساعت عقیق و غرفه اطلاعات نیز در دکور عالی این ایستگاه نقش برجسته ای دارند. حتی اگر نمیخواهید قطار سوار شوید، سری به آن بزنید.

شهر چینی با یک جامعه پر جنب و جوش و نقطه دسترسی به غذا، مکانی جالب برای گذراندن بعد از ظهر است. خانه جمعیت چینی بومی خارج از آسیا است. و در شهری که غذا خوردن در آن خیلی گران تمام میگردد، اینجا مکانی فوق العاده برای غذاهای ارزانقیمت است.

در حالی که شما نمی توانید به ساختمان Flat Iron (175th 5th Ave) بروید، طراحی عجیب و غریبش آن را یکی از محبوب ترین ساختمان های نیویورک نموده است. طراحی مثلثی آن در زمان ساختش در 1902، شاهکار زمینی بود.

چه یک مشتاق به تاریخ باشید، یک معمار یا کمی از هر دو، سالن شهر نیویورک مکانی جالب برای گذراندن صبح است. بسیاری از نام های بزرگ، از انیشتین تا لینکلن، این تالار را با حضور خود مورد لطف قرار دادند و شما می توانید خود را به این فهرست جاهای تماشای شهر نیویورک اضافه کنید.

میدان تایمز که پر از تبلیغات نئون است، برای بازدید رایگان است. برای تماشا اینکه چگونه بسیاری از مردم در یک مکان کوچک جمع میشوند، ارزش یک بازدید سریع را دارد.

دیگر مکان های تماشای رایگان در نیویورک

یک مکان عالی برای کوچکترها، باغ وحش استاتن آیلند است (614 برادوی، استن آیلند 001 718-442-3100)، روزهای چهارشنبه بعد از 2 ظهر رایگان است. سوار کشتی شوید و بانوی آزادی را نیز ببینید.

برای آنهایی که کمی کوچک هستند، مناسب نیست؛ اما تورهای کارخانه نوشیدنی بروکلین (79 N 11th St، Brooklyn؛ 00 1 718-486-7422) تورهای رایگان در بخش تعطیلات آخر هفته را اجرا می کند. اگر میخواهید کمی نوشیدنی بچشید، باید پول آن را بدهید.

مشتاق کمی قایقرانی شهری هستید؟ خوب، شما به شهر درستی آمده اید! BBP Boathouse (Brooklyn Bridge Park Greenway، Brooklyn) جلسات قایقرانی رایگانی را با دید کامل از پل بروکلین اجرایی میکند، درحالیکه Down Town Boathouse (رودخانه هادسن) استفاده از کایاک های رایگان را در محدوده های رودخانه هادسن ارائه می کند. هر دو فعالیت های تابستانی هستند، سقوط در هادسن گزینه خوبی برای مردن در زمستان نیست.

جزیره کنی پاسخ نیویورک به برایتون و یا بعضی از شهرهای کلاسیک دریایی انگلیسی است. هر تابستان، نیویورکی ها برای گریختن از گرما اینجا جمع می شوند، به ترن هوایی میروند و هات داگ های مشهور را اینجا میخورند. مطمئنا، رفتن به پارک ها هزینه دارد؛ اما قدم زدن روی تخته ساحل کاملا رایگان است.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2248

به "جاهای دیدنی شهر نیویورک را رایگان بازدید کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی شهر نیویورک را رایگان بازدید کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید