جان مالکوویچ در نقش سنکا ، روایتی از زندگی فیلسوف رومی

به گزارش مجله خبری تیرول، بازیگر 65 ساله آمریکایی در پروژه سینمایی سنکا - در باب خلق زلزله ها به کارگردانی روبرت شوونتکه به نقش فیلسوف اهل رم و مرشد نرون ظاهر می گردد.

جان مالکوویچ در نقش سنکا ، روایتی از زندگی فیلسوف رومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، جان مالکوویچ سال 2010 در اکشن کمدی رد ساخته شوونتکه بازی نموده بود و در دومین همکاری خود با فیلمساز 50 ساله آلمانی یک نقش تاریخی ایفا می نماید. گروه فراوری امیدوار است بتواند سنکا را در لوکیشن ورززات در جنوب مراکش مقابل دوربین ببرد؛ شهری که پیش تر فیلم هایی چون آخرین وسوسه مسیح مارتین اسکورسیزی و پادشاهی آسمان ریدلی اسکات در آن فراوری شده اند.

لوکیشن مورد نظر شوونتکه برای ساختن سنکا همان جایی است که بخش هایی از مردان سیاهپوش: بین المللی با بازی کریس همزورث و تسا تامپسن و بیروت با بازی جان هام و روزاموند پایک مقابل دوربین رفته بود. قرار است طراحان صحنه با دکورهای موجود یک شرکت مراکشی سال های ابتدایی نخستین سده پس از میلاد مسیح را تا سال 65 میلادی بازسازی و داستان را در این فضا روایت نمایند.

شوونتکه چند سال برای تحقیق درباره روابط میان سنکا و نرون وقت صرف نموده و فیلمنامه را با همکاری متیو وایلدر بر اساس منابع تاریخی و متون مانده از فیلسوف رومی نوشته است. در باب خلق زلزله ها داستان سال آخر زندگی سنکا را روایت می نماید؛ زمانی که مجبور شد در 69 سالگی به اتهام همدستی در طراحی توطئه قتل امپراتور خودکشی کند. هر چند این اتهام اشتباه بود اما به زندگی سنکا سرانجام داد.

مالکوویچ که از 1976 در عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون فعال است، در 1984 برای بازی در جاهایی در قلب رابرت بنتن و در 1993 برای در خط آتش وولفگانگ پترسن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شده است. او سال گذشته نقشی مکمل در فیلم بسیار پیروز جعبه پرنده داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 184

به "جان مالکوویچ در نقش سنکا ، روایتی از زندگی فیلسوف رومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان مالکوویچ در نقش سنکا ، روایتی از زندگی فیلسوف رومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید