جابه جایی روزانه 25 هزار مسافر نوروزی در اسکله های بندرعباس

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: فرماندار بندرعباس،گفت: 46فروند شناور برای مسافرت همزمان 5200 مسافر نیز در اسکله شهید حقانی برای جابه جایی روزانه حداکثر تا 25 هزار نفر آماده است و اسکله استاندارد باهنر نیز آماده خدمات رسانی به مسافران است.

جابه جایی روزانه 25 هزار مسافر نوروزی در اسکله های بندرعباس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا پاییز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، احمد مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی بیش از 12میلیون نفر سفر در تعطیلات نوروزی در بندرعباس به عنوان یکی از مناطق گردشگری مسافران نوروزی؛ از آمادگی دستگاه های خدماترسان به گردشگران اطلاع داد.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر بازار و نظارت های بهداشتی، از مسئولان مربوطه خواست بر بهداشت اماکن عرضه آبزیان نیز نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار بندرعباس، اضافه کرد: 80 بازرس دائم و تعدادی نیز بازرس افتخاری بر بازار نظارت می نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان 26هزار گردشگر نوروزی در بوستان ها و300هزار نفر در مدارس و اجرای طرح کاشانه در ایام تعطیلات نوروزی، اظهارکرد: 3 نقطه پرترافیک نیز شناسایی و تمهیداتی برای تسهیل و روان سازی ترافیک اجرا می گردد.

مرادی گفت: 46فروند شناور برای مسافرت همزمان 5200 مسافر نیز در اسکله شهید حقانی برای جابه جایی روزانه حداکثر تا 25 هزار نفر آماده است و اسکله استاندارد باهنر نیز آماده خدمات رسانی به مسافران است.

وی با اشاره به بهبود 80درصدی کیفیت نان در بندرعباس اعلام کرد: میزان سبوس گیری آرد عمل آوری خمیر و آموزش نیرو و نبود متصدی و کارگر بومی و دائمی و استفاده از کارگران فصلی بر میزان کیفیت نان اثرگذار است.

مرادی با اشاره به ساماندهی مسافربرهای شخصی نیز توضیح داد: مردم نیز باید از خودروهای ساماندهی نشده استفاده نمایند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 768

به "جابه جایی روزانه 25 هزار مسافر نوروزی در اسکله های بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی روزانه 25 هزار مسافر نوروزی در اسکله های بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید