تولیدات لوازم خانگی در بازار ایران رو به افزایش است

به گزارش مجله خبری تیرول، رپرتاژ آگهی - بازار فراوریات داخلی با توجه به وجود تحریم های اعمال شده از سوی دول خارجی، در ابتدا تبدیل به یک چالش جدی برای خانوارها شد، اما زمانی که کسب و کارهای فراوریی که توان بالایی در تیراژ فراوری داشتند پا به عرصه گذاشتند، توانستند تقاضای موجود در صنعت را پاسخ دهند.

تولیدات لوازم خانگی در بازار ایران رو به افزایش است

یکی از فراوریکنندگان داخلی توانا که در یک وب سایت خبری با عنوان ساحل چوب، بزرگترین فراوریکننده سرویس خواب در ایران معرفی گردید، در راستای فراوری سرویس ها و کالاهای خواب فعالیت گسترده ای در ایران دارد که باعث پوشش بخش قابل توجهی از تقاضاهای بازار شده است.

در این کسب و کار، تمرکز اصلی بر مسائل لوجستیکی بوده است و پوشش کامل در استانها و شهرهای پرجمعیت، باعث شده است توان معرفی این برند در سطح کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد. از طرفی به دلیل بهره مندی از سرویس گسترده خدمات پس از فروش، توان نگه داشت مشتریان در این کسب و کار افزایش یافته است.

البته این صنعت به دلیل گردش مالی بسیار بالا، امکان ایجاد تغییرات در بازار مد و فشن را به کسب و کارهای فراوریی می دهد که البته این اتفاق از ماهیت های اصلی این صنعت است. در حقیقت عدم ایجاد تغییرات در صنایعی که با مد روبرو هستند، نشانه اصلی افول و مرگ آنها است. برای اثبات این موضوع می توانید به رویکرد کسب و کارهایی که در صنعت مد فعال هستند نگاه کنید. برندهایی نظیر گوچی، ری بن و حتی کوکاکولا و پپسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همیشه شاهد ایجاد تغییرات در ظاهر محصول و گاهاً در ماهیت آن هستیم.

در انتها قابل اشاره است که در ساختار مالی فعلی که فراوریات داخلی می توانند بهترین گزینه ها برای جایگزینی محصولات خارجی باشند، فراوری انواع محصولات می تواند ارزش افزوده قابل توجهی برای جامعه ایجاد کند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1432

به "تولیدات لوازم خانگی در بازار ایران رو به افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدات لوازم خانگی در بازار ایران رو به افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید