تنهایی انسان در طبیعت ثبت شد، استقبال از عکس های سیاه و سفید

به گزارش مجله خبری تیرول، فریدون فربود مدیر گالری نات درباره نمایشگاه عکس امیر رکنی با عنوان آن سوی خیال که تا 9 اردیبهشت ماه در گالری نات ادامه خواهد داشت، به خبرنگاران گفت: آن سوی خیال عنوان اولین نمایشگاه سال 97 گالری نات است و شامل مجموعه ای از عکس های امیر رکنی می شود که به تنهایی و خلوت انسان در طبیعت و جهان اطراف می پردازد.

تنهایی انسان در طبیعت ثبت شد، استقبال از عکس های سیاه و سفید

وی با بیان اینکه امیر رکنی سال ها است به عکاسی از طبیعت می پردازد، در مورد نمایش آثاری سیاه و سفید از این هنرمند توضیح داد: نمایش آثار سیاه و سفید در اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند مورد انتظار نبود و شاید به همین دلیل، این نمایشگاه با استقبال خوبی روبرو شده است.

فربود که کیوریتور این نمایشگاه نیز است درباره آثار این هنرمند گفت: امیر رکنی که به زودی یکی از آثارش در ونکور کانادا در یک نمایشگاه گروهی به نمایش در خواهد آمد در اولین نمایشگاه انفرادی خود 20 فریم عکس را که حاصل 2 سال عکاسی اش از طبیعت است به نمایش گذاشته است و سعی دارد بیننده را به سفری در این جهت و جهان اطراف فراخواند.

وی اضافه کرد: در این آثار که از ترکیب بندی های خوبی برخوردارند گذشته از تکرار در برخی از عکس ها، می توان نگاه شخصی عکاس را که بر فضای عکس ها حاکم شده است به وضوح مشاهد کرد.

مدیر گالری نات در خاتمه با بیان اینکه این نمایشگاه با استقبال خوبی از نظر بازدید و فروش روبرو شده است، گفت: پیش بینی من این است امیر رکنی روند رو به رشدی را در سال های آینده داشته باشند و از علاقه مندان به عکاسی دعوت می کنم تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه عکس آن سوی خیال جمعه 31 فرودین ماه در گالری نات افتتاح شده است و تا 9 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. این گالری در خیابان قائم مقام، بالاتر از میدان شعاع، کوچه شبنم پلاک 3 واقع است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 588

به "تنهایی انسان در طبیعت ثبت شد، استقبال از عکس های سیاه و سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنهایی انسان در طبیعت ثبت شد، استقبال از عکس های سیاه و سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید