تمدید مهلت شرکت در جشنواره کودک آنلاین تا 14 دی

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره کودک آنلاین، آخرین مهلت شرکت در جشنواره کودک آنلاین که پیش از این 27 آذر اعلام شده بود، تا 14 دی تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کودک آنلاین تا 14 دی

سیدجمال هادیان دبیر جشنواره در این زمینه گفت: استقبال از جشنواره بیش از انتظار ما بود و از سویی برخی هنرمندان و فعالان متقاضی شرکت در جشنواره با توجه به نو بودن بحث ارائه ایده در حوزه وب سری، خواهان برخورداری از فرصت بیشتر برای ارائه اثر بودند که به احترام آن ها، آخرین مهلت شرکت در جشنواره را تا 14 دی تمدید کردیم.

وی متذکر شد: ما مصمم هستیم همه ظرفیت ها و ایده های نو از سوی همه هنرمندان کشور فارغ از سن و موقعیت جغرافیایی، به این جشنواره ارائه گردد و پس از انتخاب، مورد حمایت قرار گیرد.

هادیان گفت: از همراهی همه نهادهای دولتی و غیر دولتی دارای دغدغه و علاقه مند به برپایی این جشنواره استقبال می کنیم و امیدواریم این رویداد هنری، منشاء فراوریات فاخر و بروز و ظهور استعدادهای کمتر شناخته شده در کشور گردد تا سهم بیشتری از فراوری محتوای فضای مجازی را به خود اختصاص دهیم.

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک آنلاین با اشاره به اینکه به زودی هیأت انتخاب این جشنواره معرفی خواهند شد، از همه هنرمندان و دولتمردانی که تاکنون حمایت خود را از این رویداد ملی اعلام نموده اند، تشکر کرد.

این جشنواره در 2 بخش وب سری ها (سریال های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می گردد و متن فراخوان و فرم ثبت نام جشنواره در سایت www.kudakonlinefest.ir قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 120

به "تمدید مهلت شرکت در جشنواره کودک آنلاین تا 14 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت شرکت در جشنواره کودک آنلاین تا 14 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید