تحصیل هزار و 400 دانشجو و دانش آموز در سمای مراغه

به گزارش مجله خبری تیرول، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: دانشکده و مدارس سما در مراغه پذیرای تحصیل هزار و 400 دانشجو و دانش آموز بوده و بین مدارس غیرانتفاعی این شهرستان پیشتاز هستند.

تحصیل هزار و 400 دانشجو و دانش آموز در سمای مراغه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

حمید کاظمی مطلق در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در مراغه درباره فعالیت های مدارس سما در مراغه اظهار کرد: مدارس سما در مراغه با تجهیز 100 درصدی به بردهای هوشمند و ویدئو پروژکتور و ارتباط مستمر و منظم با اولیا به وسیله فضای مجازی توانسته رضایتمندی خبرنگارانن را جلب کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه روش های تدریس به سرعت در حال تغییر است، مرکز سما مراغه نیز بر اساس احتیاج به تغییر در حوزه تحول بنیادین در حوزه فضای مجازی برای تحول آفرینی در نظام تعلیم و تربیت پیشگام است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی سمای مراغه از ایجاد کلاس های آموزشی برای استفاده از نرم افزارها و بردهای الکترونیکی، قلم نوری و فضای مجازی برای تمام دبیران مدارس سما اطلاع داد و اضافه کرد: با آمادگی کامل جوابگوی انتظارهای اولیای دانش آموزان در این ایام کرونایی خواهیم بود.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: با توجه به استقبال اولیای دانش آموزان و اقدامات اجرا شده مدارس سما در مراغه با دارابودن هشت رشته فعال، پذیرای تحصیل 400 دانشجو در دانشکده و هزار دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی (دختران-پسران) بوده و بین مدارس غیرانتفاعی این شهرستان پیشتاز است.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1250

به "تحصیل هزار و 400 دانشجو و دانش آموز در سمای مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل هزار و 400 دانشجو و دانش آموز در سمای مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید