برق هتل های پرمصرف قطع می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: سخنگوی صنعت برق مشهد گفت: تمامی هتل ها موظفند از ساعت 12 تا 17 نسبت به کاهش 40 درصد مصرف پیک خود اقدام نمایند، در غیر اینصورت مشمول قطعی برق خواهند شد.

برق هتل های پرمصرف قطع می گردد

حسن حشمتی در تبادل نظر با شهرآرانیوز در پاسخ به این سوال که آیا هتل های پرمصرف مشهد مشمول قطعی برق نیز خواهند شد یا خیر، عنوان نمود: از آنجا که هتل ها در صنعت گردشگری فعالیت دارند در زیرمجموعه واحد های صنعتی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: واحد های بخش صنعت مطابق مصوبه هیات دولت موظفند یک روز در هفته از ساعت 11 تا 23 غیر فعال باشند، اما هتل ها و واحد های اقامتی به علت پذیرایی از زائران امکان غیرفعال شدن در این ساعات را ندارند، از همین رو هتل ها موظفند از ساعت 12 تا 17 باید 40 درصد مصرف پیک خود را کاهش دهند، در غیر این صورت مشمول قطعی برق خواهند شد.

سخنگوی صنعت برق مشهد گفت: عمده هتل ها دیزل دارند که با استفاده از دیزل مصرف خود را کاهش می دهند. هتل ها و واحد های اقامتی که از دیزل برخوردار نیستند نیز باید به کاهش مصرف خود در این ساعات اقدام نمایند.

حشمتی توضیح داد: این شرایط به تمام هتل ها و هتل آپارتمان ابلاغ شده و اخطار نیز داده شده است. تا کنون هتل ها در این خصوص مشمول قطعی برق نشده اند و فقط اخطار دریافت نموده اند که عمده هتل ها نیز تا کنون همکاری خوبی داشته اند.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

وی تاکید نمود: مجموع این محدودیت ها است که تراز فراوری و مصرف را جبران می نماید و نمی توان میان هتل ها و هتل آپارتمان ها تبعیض قائل شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2323

به "برق هتل های پرمصرف قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق هتل های پرمصرف قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید