برد پرگل منچسترسیتی و صعود به دور پنجم AF CUP

به گزارش مجله خبری تیرول، منچسترسیتی با پیروزی راحت 4-0 بر فولام توانست به دور پنجم جام حذفی فوتبال انگلیس راه یابد.

برد پرگل منچسترسیتی و صعود به دور پنجم AF CUP

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس امرزو در دور چهارم این رقابت ها میزبان فولام بود. تیم لندنی که در لیگ چمپیونشیپ حضور دارد، به نظر نمی رسید حریفی خطرناک برای شاگردان گواردیولا باشد و همینطور نیز شد.

پرونده بازی دقیقه هفتم به سود سیتی بسته شد. تیم ریم مدافع فولام ژسوس را درون محوطه جریمه سرنگون کرد در حالی که ستاره برزیلی موقعیت آشکار گلزنی داشت. ریم اخراج شد و پنالتی سیتی را هم گوندوغان به گل تبدیل کرد تا خیلی زود فولام ده نفره گردد و سیتی هم با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 19 بازی برناردو سیلوا با یک شوت دقیق توانست توپ را به کنج دروازه فولام بفرستد تا حساب کار 2-0 به سود میزبان گردد و نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

سیتی پس از گل دوم با وجود اینکه مالک توپ و میدان بود ولی موقعیت گل چندانی خلق نمی کرد و بازی تا دقیقه 73 با همان دو گل دنبال شد تا اینکه گابریل ژسوس توانست حساب کار را 3-0 کند. او روی ارسال کانسلو با ضربه سری زیبا توانست سیتی را به سومین گل برساند.

دو دقیقه بعد ژسوس دبل کرد و سیتی را به گل چهارم رساند. ابتدا شوت فودن را گلر برگشت داد و در ریباند، ژسوس با سر توانست کار را تمام کند.

در نهایت این بازی یک طرفه با پیروزی 4-0 سیتی به اتمام رسید و این تیم راهی دور بعد جام حذفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 829

به "برد پرگل منچسترسیتی و صعود به دور پنجم AF CUP" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پرگل منچسترسیتی و صعود به دور پنجم AF CUP"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید