فزونی نفت برابر دشتستان، نوروزنژاد: نتیجه زحمات&zwnjمان را گرفتیم

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، در اولین مسابقه از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران در گروه یک روز چهارشنبه 19 آذرماه دوتیم نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان در سالن پوریای ولی دانشگاه شیراز به مصاف هم رفتند. در این دیدار نزدیک تیم نفت پیروز شد با نتیجه 24 بر 21 برابر رقیب خود پیروز شود.

فزونی نفت برابر دشتستان، نوروزنژاد: نتیجه زحمات&zwnjمان را گرفتیم

در خاتمه این دیدار، اصغر نوروز نژاد مربی تیم نفت و گاز گچساران پیرامون عملکرد شاگردانش گفت: ما دو هفته تمرین منظم داشتم و امروز توانستیم با این پیروزی نتیجه زحمات را بگیریم. ما در دوره اول و دوم فرصت تمرین نداشتیم و متأسفانه تنها با سه چهار جلسه تمرین به مسابقه آمدیم اما برای این دور دو هفته تمرین مداوم داشتیم.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ما اکثراً نوجوان و جوان هستند و توانستند با تمرین خوب و حضور در مرحله اول با تجربه بیشتری وارد این دور شوند. ما در نیمه دوم با توجه به ضعف حریف و آنالیز آنها عملکرد خوبی داشتیم.

وی اظهار داشت: جا دارد از از هیئت هندبال فارس برای میزبانی خوبی که داشتند تشکر کنیم این رقابت ها هم از نظر بحث سالن و هم در اسکان و همچنین امکانات مسابقات در شرایط خوبی است.

در ادامه، رضا عباسی سرمربی تیم ستارگان دشتستان نیز گفت: بازی در شرایط خاصی برگزار شد و شرایط بازی برای هر دو تیم اهمیت داشت و حساسیت مسابقه بسیار بالا بود و خوشبختانه هر دو تیم از تیم های خوب در هندبال ایران هستند.

وی بیان داشت: در این دیدار نفت و گاز گچساران بازی روانی را از خود به نمایش گذاشت و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد. برخلاف تیم ما که پر اشتباه ظاهر شد و اشتباهات فاحش فردی خیلی زیاد داشتیم و یکی از عواملی هم که باعث این نتیجه برای تیم ما علی رغم تمام شایستگی ها شد همین اشتباهات فردی بود.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در ادامه گفت: باید در بازی های بعدی اشتباهات را کاهش دهیم. در حال حاضر شرایط خوبی در جدول نداریم و باید برای مسابقات بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری لیگ برتر هندبال و میزبانی شهر شیراز نیز از فدراسیون به خاطر برگزاری لیگ با کیفیت بالا تشکر کرد و گفت: بابت برگزاری لیگ و مسابقات با کیفیت همچنین از عوامل اجرایی و استان فارس برای برگزاری این مسابقات متشکرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1425

به "فزونی نفت برابر دشتستان، نوروزنژاد: نتیجه زحمات&zwnjمان را گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی نفت برابر دشتستان، نوروزنژاد: نتیجه زحمات&zwnjمان را گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید