برای نخستین بار بعد از سال 2017، توییتر به صورت عمومی به کاربران اجازه خواهد داد که درخواست تیک آبی یا verification ارسال کنند

به گزارش مجله خبری تیرول، داشتن تیک آبی در توییتر، وزن و اعتبار خاصی به اکانت توییتر می دهد. اما متاسفانه تا حالا راه سررراستی برای دریافت آن، طوری که برای همه کاربران قابل استفاده باشد، وجود نداشته. تا حدی که شرکت ها واسطه ای به کاربرانی که مشتاق دریافت تیک آبی بودند، خدمات ارائه می کردند.

برای نخستین بار بعد از سال 2017، توییتر به صورت عمومی به کاربران اجازه خواهد داد که درخواست تیک آبی یا verification ارسال کنند

اما توییتر برنامه عمومی دادن تیک آبی یا verification خود را شروع کرده و حالا هر کسی می تواند درخواست بررسی را ارسال کند.

برای دریافت تیک آبی شما باید، شرایط و معیارهای تیک آبی را مطالعه کنید تا ببیند همه آنها را دارید یا نه. این شرایط به صورت کامل در اینجا نوشته شده است.

برای دریافت تیک آبی شما نخست باید هویت خود را اثبات کنید. برای این کار باید یا یک سایت معتبر داشته باشید که در آن آدرس توییتر شما درج شده باشد، یا باید برگه های هویتی خود را ارسال کنید یا از طریق یک ایمیل معتبر این کار را انجام بدهید.

در ضمنً شما باید به نوعی یک شخص شناخته شده باشید، مثلا چهره دولتی معروفی باشید، عضو یک شرکت، برند یا سازمان باشید. عضو یک رسانه یا خبرگزاری باشید و روزنامه نگار باشید. یا به نوعی جزو مدایاهای سرگرمی ساز باشید (سینم، تئاتر) یا ورزشکار باشید. همچنین شما می تونید به واسطه فعال اجتماعی یا اینفالوئنسر بودن، درخواست تیک آبی کنید. در ضمنً اکانت شما باید فعال باشد.

بر این اساس اگر نام شما در پروفایلتان ، نام یک شخصیت تخیلی باشد، اکانت شما تیک آبی نخواهد گرفت. همچنین اگر اکانت کسی اسپم کند یا محتویات مخرب و ناسازگار با قوانین توییتر داشته باشد، باز تایید نخواهد شد.

شما باید درخواست تیک آبی را از طریق برگه Settings اکانت خود ارسال کنید. در طی چند هفته آینده این ویژگی فعال خواهد شد. البته ممکن است این هفته چند هفته هم تمدید شود.

درخواست ها به صورت اتوماتیک بررسی نمی شوند و در همه موارد کارمندان انسانی توییتر، یک یک درخواست ها را خواهند دید.

اگر درخواست شما تایید شد، به صورت اتوماتیک تیک آبی برای شما خواهد بود. اگر هم درخواست شما رد شد، شما 30 روز برای درخواست بررسی مجدد، فرصت خواهید داشت.

از نوامبر سال 2017، امکان درخواست عمومی دریافت تیک آبی وجود نداشت. کلا به نظر می رسد توییتر خودش مدتی گیج شده بود که این برنامه تیک آبی را ادامه بدهد یا نه.

برنامه تیک آبی از سال 2009 توسط توییتر شروع شد و در آن زمان افراد خیلی مشهور می توانستند تیک آبی دریافت کنند.

فعلا حدود 360 هزار نفر از حدود 200 میلیون کاربر فعال در توییتر تیک آبی دارند. یعنی تقریبا از هر 600 نفر، یکی.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1740

به "برای نخستین بار بعد از سال 2017، توییتر به صورت عمومی به کاربران اجازه خواهد داد که درخواست تیک آبی یا verification ارسال کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای نخستین بار بعد از سال 2017، توییتر به صورت عمومی به کاربران اجازه خواهد داد که درخواست تیک آبی یا verification ارسال کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید