بانوی ملی پوش کشتی کلاسیک ایران: همه منتظر هستند با مدال برگردم

به گزارش مجله خبری تیرول، معصومه خانلر گفت: بیشتر از بقیه تیم تمرین کردم تا بتوانم در مسابقات بین المللی لبنان نتیجه خوبی بگیرم و اکنون همه منتظرند که با مدال برگردم.

بانوی ملی پوش کشتی کلاسیک ایران: همه منتظر هستند با مدال برگردم

معصومه خانلر کشتی گیر تیم ملی کشتی کلاسیک ایران در گفت و گو با خبرنگاران به آمادگی خود قبل از شروع مسابقات بین المللی کشتی کلاسیک لبنان اشاره نمود و گفت: از استان مازندران به تیم ملی پیوستم و در وزن 75 کیلوگرم مبارزه می کنم. از آذر ماه سال گذشته تا الان با آنا واسلینکو کار کردیم، هرچه که جلو می رفتیم تکنیک های جدیدی یاد می گرفتیم و بدنمان آماده تر می شد در نتیجه بهتر به تمرینات مربی جواب می دادیم. همچنین چند دوره اردوی پشت سر هم داشتیم و تمریناتمان فشرده و خوب بود و همه آمادگی کامل داریم که برویم و دست پر برگردیم.

این کشتی گیر به انگیزه خود برای حضور در مسابقات اشاره و بیان نمود: از اینکه برای اولین بار به مسابقات بین المللی اعزام می شوم تا خودم را در سطحی بالاتر محک بزنم خیلی خوشحال هستم. به اندازه بقیه تیم یا حتی بیشتر تمرین کردم تا بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم. خانواده و همسرم خیلی همراهم بودند و همه منتظرند که با مدال برگردم.

او در مورد انتخاب رشته کشتی علی رغم این باور که رشته ای مردانه است، گفت: اینکه قدرت بدنی لازم برای کشتی دریافت را دارم، خیلی خوب است. برخی می گویند کشتی رشته ای مردانه است ولی ما کشتی گیران این توانایی را در خودمان دیدیم که به این رشته وارد شویم. شاید کسانی که این باور را دارند از پشت پرده این موضوع را می بینند و ذهنیت بدی دارند اما مطمئن هستم اگر کشتی را ببینند نظرشان عوض می گردد چون ما هم زحمت می کشیم و پا به پای مردان تمرین می کنیم.

خانلر در انتها در پاسخ به این سوال که کشتی کدام ورزشکار را بیشتر می پسندی گفت: حسن یزدانی اسطوره همه ایرانی ها است و من هم او را قبول دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 51

به "بانوی ملی پوش کشتی کلاسیک ایران: همه منتظر هستند با مدال برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی ملی پوش کشتی کلاسیک ایران: همه منتظر هستند با مدال برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید